Perenhout aangeboden

Suzanne Verboon

Nieuw lid
26 okt 2024
1
3
Zoetermeer
Als vrijwilliger ben ik betrokken bij De Hof van seghwaert. Een oude perenboomgaard midden in Zoetermeer. Wij zijn nu bomen aan het vervangen. Daardoor heb ik 30 stammen beschikbaar. Omdat ik het zonde vind als dit mooie hout in de openhaard beland biedt ik het graag hier aan.

De stammen zijn ongeveer 25-30 cm doorsnee aan de basis en 2 meter lang.
Het zijn 70 jaar oude bomen.
De stammen kosten 30 euro per stuk.
De opbrengst gaat naar onze vrijwilligersstichting die de boomgaard onderhoudt. Www.hofvanseghwaert.nl

Ook hebben we de wortelknollen. Voor 5 euro per stuk. En kleinere gesteltakken van de boom

Het is heel mooi draaihout.
Neem even contact op als je interesse hebt.
Het gaat meestal snel weg dus als je wat wil reserveren laat het weten.

Suzanne Verboon (gsm nummer verwijderd door moderator)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.924
2.141
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Het is vanwege google indexing meestal niet handig een mobiel nummer openbaar te plaatsen (we hebben een PB systeem met email notificatie via het forum, wellicht veiliger. Het is helaas niet in de buurt voor mij maar zou best een paar stammetjes willen!

Heb je er een foto bij? Je zegt aan de basis 25-30cm maar hoe breedt bovenaan? Het zou voor mij zijn om te verzagen tot meubelhout.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.