PATTFIELD Lamellenfrees PE-860FDF

robvansuilen

Actieve deelnemer
29 nov 2018
217
85
zoals titel al zegt een pattfield lamello frees. Prima ding, niet zo precies als de makita waardoor hij hier werd vervangen maar goed genoeg om een een tafelblaadje te maken etcetera. Is 2 x gebuikt op eiken om van 5 plankjes een blad te maken. zaagblad is scherp, geen schade hele maal compleet.

Nieuw bij de hornbach 75 euro. Bij mij op te halen met wat koekjes. Prijs 50 euro.

Foto zijn van mijn eigen MP advertentie.
Op te halen in het land van Maas en Waal

Screenshot 2024-07-19 at 13-49-40 ≥ PATTFIELD Lamellenfrees PE-860FDF - Marktplaats.pngScreenshot 2024-07-19 at 13-49-25 ≥ PATTFIELD Lamellenfrees PE-860FDF - Marktplaats.png
 

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
71
30
Veldhoven
zoals titel al zegt een pattfield lamello frees. Prima ding, niet zo precies als de makita waardoor hij hier werd vervangen maar goed genoeg om een een tafelblaadje te maken etcetera. Is 2 x gebuikt op eiken om van 5 plankjes een blad te maken. zaagblad is scherp, geen schade hele maal compleet.

Nieuw bij de hornbach 75 euro. Bij mij op te halen met wat koekjes. Prijs 50 euro.

Foto zijn van mijn eigen MP advertentie.
Op te halen in het land van Maas en Waal

Bekijk bijlage 145771Bekijk bijlage 145772
Als je de bon nog hebt zit hier 5 jaar (vanaf aankoopdatum bon) (omruil)garantie op bij de Hornbach, maakt niet uit welke vestiging.

Leuke tip voor eventuele koper.
 

robvansuilen

Actieve deelnemer
29 nov 2018
217
85
dank voor de tip, maar kan hier niets over vinden op de hornbach site. je hebt 5 jaar garantie, maar de machine werkt naar behoren.
 

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
71
30
Veldhoven
zelfs wannner de machine gebruikt is?
Zelfs wanneer de machine gebruikt is, maar dan moet er dus wel daadwerkelijk iets mis mee zijn.
dank voor de tip, maar kan hier niets over vinden op de hornbach site. je hebt 5 jaar garantie, maar de machine werkt naar behoren.
Dat het een omruilgarantie is staat ook niet op de site, ik weet dit omdat ik zelf verkoper gereedschappen bij de Hornbach ben.
 

Jeroen81

Actieve deelnemer
7 jul 2024
25
8
Overijssel
Zelfs wanneer de machine gebruikt is, maar dan moet er dus wel daadwerkelijk iets mis mee zijn.

Dat het een omruilgarantie is staat ook niet op de site, ik weet dit omdat ik zelf verkoper gereedschappen bij de Hornbach ben.
Dus als ik deze nieuw koop bij Hornbach, een paar jaar gebruik en daarna weer inlever en een duurdere Makita koop dan krijg ik de aanschafprijs van deze verrekend? Dat begrijp ik nu uit je verhaal.
 

Albion Crafts

Actieve deelnemer
11 dec 2022
71
30
Veldhoven
Dus als ik deze nieuw koop bij Hornbach, een paar jaar gebruik en daarna weer inlever en een duurdere Makita koop dan krijg ik de aanschafprijs van deze verrekend? Dat begrijp ik nu uit je verhaal.
Misschien een beetje slecht uitgelegd. Nee je zou niet de aanschafprijs terugkrijgen, je zou een nieuw apparaat krijgen mits dat het andere apparaat dus kapot is door slijtage.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.