MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
293
27
Breda
Hallo,

Wij hebben een mix partij ledverlichting welke bij ons uit de collectie gaat. Het betreft allemaal nieuw materiaal.
Het merk betreft L&S lighting uit Duitsland. High end led verlichting.

Het gaat over een partij met diverse spots, ledbanden in diverse lengte/uitvoeringen ca 60 artikelen.

Oa nova square spots 10 stuks
I led flat spots onderbouw 20 stuks rvs look en wit
16 lengte van 330mm
7 lengte van 2000mm
een rgb/multiwhite led spot
enz enz.

Normale verkoopprijs totaal voor de vakman: ruim 1000 euro!
Wij staan open om elk bod te bekijken!
Stuur mij een PB met jouw voorstel.
Vrachtkosten zijn 15 euro.
Afhalen kan altijd in Breda.
 

Bijlagen

  • nova .jpg
    nova .jpg
    12 KB · Weergaven: 66
  • i led rvs.jpg
    i led rvs.jpg
    31,7 KB · Weergaven: 64
  • i led wit.jpg
    i led wit.jpg
    15,9 KB · Weergaven: 63
  • led rgb.jpg
    led rgb.jpg
    20,9 KB · Weergaven: 69

TheBaz

Nieuw lid
28 aug 2023
6
3
Bennekom
De partij is een stuk groter dan wat er op de foto's staat begrijp ik. Heb je een lijstje met typenummers/namen? dan kan ik ze een opzoeken
Ik heb binnenkort nog een paar ronde spots (warmwit) en een paar led strips nodig
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
229
123
@MarcoB2022 Voldoe je hier aan? Het lijkt inmiddels op een winkel, zoveel als je aanbied.

@jefmen @Athanor
Marco biedt hier vaker aan, en het gaat altijd om oude voorraad van een bedrijf (waar hij werkt?)

De aanbiedingen zijn overigens altijd top en hij heeft al veel mensen hier geholpen aan mooie deals. Dit komt in vlagen, soms lange tijd niks en dan weer een heleboel advertenties.

Wat mij betreft prima zolang ze dit niet doen om groffe winst te maken (y)
Het gaat volgens mij vooral om leeghalen van de opslagruimte tegen absolute bodemprijzen.
 

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
293
27
Breda
@MarcoB2022 Voldoe je hier aan? Het lijkt inmiddels op een winkel, zoveel als je aanbied.

@jefmen @Athanor
Hallo,
Ik begrijp jouw vraag. Je bent niet de eerste ;)
Wij zijn geen "winkel" maar een groothandel welke normaliter puur en alleen aan keukenindustrie en meubelindustrie levert.
Echter hebben wij, net als andere, klanten die niet meer afnemen, artikelen welke vervangen worden door nieuwe modellen enz.
Ik heb een paar jaar geleden overleg gehad met de "moderators" en die vonden het prima om het hier aan te bieden.
Mijn insteek is dat ook de hobbyist soms prettig geholpen mag worden met zeer lage prijzen en hoge kwaliteit materialen. En gelukkig hebben we er al een heeeeeele hoop kunnen blij maken op Woodworking.

In principe kunnen wij er ook voor kiezen om alles direct de container in te gooien, maar dat is pure verspilling.
Kijk gerust bij mijn advertenties, wie weet zit er wat bij voor je.

Ik plaats regelmatig goederen, als je mij volgt ben je er als eerste bij!

groeten en een hele fijne dag gewenst:
marco
 

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
293
27
Breda
Marco biedt hier vaker aan, en het gaat altijd om oude voorraad van een bedrijf (waar hij werkt?)

De aanbiedingen zijn overigens altijd top en hij heeft al veel mensen hier geholpen aan mooie deals. Dit komt in vlagen, soms lange tijd niks en dan weer een heleboel advertenties.

Wat mij betreft prima zolang ze dit niet doen om groffe winst te maken (y)
Het gaat volgens mij vooral om leeghalen van de opslagruimte tegen absolute bodemprijzen.
Precies, neem van mij aan dat wij aan grepen van 0,50 cent niets meer verdienen. Inderdaad het is leeghalen van palletplekken om weer te vullen met nieuwe materialen.
En dat het goed spul, daar weet jij alles van.:)

Fijne dag,
gr Marco
 
  • Leuk
Waarderingen: dragonhaertt

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
293
27
Breda
Dank je voor de toelichting. Sorry voor het vervuilen van je topic.

Inhoudelijk: Heb je wat meer foto's? Ik zoek wat platte verlichting voor de werkplaats.
Hoi Bijtel,

Geen enkel probleem. Je kan het beter vragen hoe het zit dan er mee blijven zitten toch?:)
Ik ga je wat fotos sturen van led welke geschikt zouden zijn voor de werkplaats. Ik stuur ze als PM.
Fijne dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor en Bijtel

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
471
98
Ik heb evt belangstelling voor de ledstrips van 2000mm. Kun je mij laten zien wat dat is en wat het kost?
 

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
293
27
Breda
Ik heb evt belangstelling voor de ledstrips van 2000mm. Kun je mij laten zien wat dat is en wat het kost?
Hallo,

Het zijn Flex Emotion led strips. Deze zjin in siliconen gegoten ledbanden.
12V 4.9W p/m start met warw wit op.
Er zit ook een mogelijkheid op om de warmtetint te veranderen tussen 3000K(warmwit) en 6000K( koud wit).
Mocht je dat willen, dan hebben wij daar passende trafos met aansturing voor. Het is dus niet noodzakelijk, je kan hem ook gewoon op warmwit gebruiken.

totale ledband wattage is dus 10W. Let hierbij op met de trafo. Je kan de ledbanden koppelen tot 10mtr achter elkaar bij een trafo van 50-60W

Ik heb 8 banden liggen van 2mtr.
En 2 speciale aansluitingen : ledband naar trafo ( die krijg je sowieso gratis van mij).

Per ledband: 12.50 euro!
Alles??? 75 euro.
vrachtkosten 5.95 euro
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

gr marco
 

Bijlagen

  • flex emo uitverkoop 2000mm.jpg
    flex emo uitverkoop 2000mm.jpg
    34,5 KB · Weergaven: 11
  • flex emo uitleg.jpg
    flex emo uitleg.jpg
    26,4 KB · Weergaven: 11

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.