Parkside tafelzaag

boudewijn_de_bouwer

Actieve deelnemer
3 jun 2021
406
153
Zuid Holland
Toen ik begon met houtbewerken heb ik een Parkside tafelzaag gekocht. Ondertussen ben ik een stuk verder en is het tijd om de machine door te geven aan de volgende beginner. Reden van verkoop: Ik heb een festool tafelzaag gekocht. De machine is uit 2020 en is voornamelijk voor wat meubeltjes en snijplanken gebruikt.

De machine werkt zoals je ervan mag verwachten; de parallelgeleider is prima te zetten als je een beetje beleid gebruikt. De hoekgeleider heb ik eigenlijk nooit gebruikt.
Spouwmes is ergens kwijtgeraakt maar je kunt vrij eenvoudig een stukje blik/staal monteren als je dat wil (de spouwmes werkt niet goed met de ecotools bladen, het blad van de Lidl is niet best), de machine is altijd op schragen of een tafel gebruikt, het onderstel heb ik denk ik niet meer.

Je krijgt naast het bestaande blad er 2 splinternieuwe (in het plastic) ecotools professional bladen bij; die zijn 25E/stuk. De machine kost nu 169 euro.

Gezien spouwmes +onderstel en het feit dat hij gebruikt is gaat hij voor een klein prijsje weg; De machine staat voor 85 op Marktplaats, voor Woodworking mag hij voor 70 euro weg. Als ik een beginner/iemand met kleine portomonnaie er blij mee kan maken vind ik dat echt wel mooi.
Ophalen in Den Haag, verzenden kan maar lijkt me echt vervelend.

signal-2025-03-03-164117.jpegsignal-2025-03-03-164117_002.jpeg

signal-2025-03-03-164117_003.jpegsignal-2025-03-03-164117_004.jpegsignal-2025-03-03-164117_005.jpeg

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.