Overkapping aan schuur maken

Jeroentjeb

Nieuw lid
17 jul 2024
3
0
Veenendaal
Dag allemaal,

ik zou graag een dichte overkapping maken naast, aan de schuur vast. de buurman heeft een soort dichte houten overkapping deels op de muur gezet naast zijn schuur. dit ziet er zo uit:

IMG_3064.JPG

IMG_3060.JPG
IMG_3061.JPG
IMG_3062.JPG

Mijn tuin, waar de dichte overkapping moet komen:
IMG_0135.jpg

3D model: klik hier

die ramen hoeven er niet in, was meer een idee :)

Als jullie zoiets zouden maken, hoe zou je dit aanpakken? Ik ben een leek op dit gebied maar ik wil het toch graag zelf gaan proberen.

ik hoor het graag.

Gr,

Jeroen
 

elzenmaa

Post veel
23 nov 2014
783
190
Op jouw schuurtje liggen golfplaten: zijn deze asbesthoudend ?
Je buurman heeft (stalen) dakplanplaten, wanneer jij dezelfde gebruikt kun je in het midden overlappen en hoef je daar geen naad te maken en hoef je geen zorgen te maken over waterdichtheid daar. Tenminste wanneer je daar met je buurman uitkomt.
 

Jeroentjeb

Nieuw lid
17 jul 2024
3
0
Veenendaal
Op jouw schuurtje liggen golfplaten: zijn deze asbesthoudend ?
Je buurman heeft (stalen) dakplanplaten, wanneer jij dezelfde gebruikt kun je in het midden overlappen en hoef je daar geen naad te maken en hoef je geen zorgen te maken over waterdichtheid daar. Tenminste wanneer je daar met je buurman uitkomt.
waarschijnlijk wel. die golfplaten op mijn schuurtje wil ik ook vervangen als ik de overkapping maak. dan trek ik het dak door over mijn schuur.

mijn buurman heeft deze niet recentelijk vervangen dus geen idee of dit model dakplanplaten nog verkrijgbaar zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.