over na project + schuur opruiming = allerlei machines en gereedschap in de verkoop

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
99
28
Ljouwert
Beste Forumleden, ik heb van alles op marktplaats gezet, wat voor jullie ook wel interressant is. Als je aangeeft dat je via woodworking.nl komt, krijg je 10% korting.

Voor een project hadden we namelijk één weekje flink wat stevige, multi-functionele, lichtgewicht werktafels nodig die met één persoon te verplaatsen waren op verschillende vloerhoogtes. De workstands van Bora (via GereedschapPro) leken en bleken hiervoor ideaal! Superhandig om vlot een stabiel werkblad op de gewenste hoogte te creëeren, met of zonder het fantastische 20mm gaten patroon. Maar heb verder ook flink wat andere spullen over.
Ik hou datgene wat ik zelf tijdens klussen kan gebruiken, maar het volgende heb ik in principe over, en is dus slechts één week gebruikt, of zelfs ongebruikt. Mag daarom voor een mooi prijsje naar de 2e eigenaar. Prijzen zijn vast en ex. bezorging.
En geïnspireerd door deze opruiming, heb ik m'n werkplaats ook even kritisch bekeken, en het e.e.a. aan gereedschap in de verkoop gegooid:

Een opsomming, kijk vooral ook op mijn marktplaats advertenties voor afbeeldingen en details, want om jullie daarmee hier allemaal te vermoeien leek me wat teveel van het goeie.

- Festool bovenfrees 1010 + CARVEX + C15 + accus + lader
Zie omschrijving op MP

- nieuwe Festool TID impact accuboor in systainer (body)
€ 225,00


- Festool zaagblad 160x2,2x20 W48 Cirkelzaagblad - Hout
€ 30,00

- Festool stofzuigerslang Afzuigslang D 27/32x3,5m
€ 50,00

- supermobiele BORA MFT werkbanken en toebehoren - o.a. NIEUW
Zie omschrijving op MP

- KNIPEX stripper, Hultafors quattro, Swanson speedsquare
€ 20,00; € 25,00; € 20,00,

- Hultafors Talmeter / Markeermeter 6 meter
€ 20,00

- Milescraft DepthGauge in mm’s en inches
€ 10,00


- Ferm FX-130 figuurzaagmachine
€ 25,00

- Elektrische Schaaf (voor ’t groffe werk)
€ 25,00

- Bouwlamp LED
€ 10,00

- Uitvulplaatjes 1mm (>150stuks) ongebruikt, extra lang
€ 5,00

- Divers gereedschap - alles in één koop
€ 25,00

- 100st supergrote schroeven 6.0mm x 260mm torx 30 Dynaplus
€ 50,00

- diverse Gardena of Gardena-geschikt materiaal
Zie omschrijving op MP

- bruikbare MDF restanten (30 en 18mm) - ook ander plaat/hout
Zie omschrijving op MP

(ik hoop dat ik het reglement hiermee een beetje naleef)
 
Laatst bewerkt:

EwSa

Actieve deelnemer
13 jan 2019
123
13
Ms handig om de link naar marktplaats erbij te zetten. Nu is het nl niet te vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: sibejan

sibejan

Actieve deelnemer
23 apr 2017
99
28
Ljouwert
Dank iedereen alvast voor de interesse! Ik heb de lijst even ge-update qua gereserveerde/verkochte producten.
 

0nn0

Actieve deelnemer
23 mei 2023
31
8
Hier soms daar
Dank
Nu weet ik dat ik ook een "deptGauge" heb een waarvoor ik deze kan gebruiken.
Deze zat bij een aankoop maar had geen idee wat het was.
 
  • Leuk
Waarderingen: sibejan

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.