Oud eiken Meubels gezocht

Dijkie79

Nieuw lid
9 sep 2024
5
0
Nijmegen
Hallo, ik ben relatief nieuw op dit forum en weet dus niet waar ik deze vraag kan stellen alleen ik ben op zoek naar eiken meubels voor bij ons thuis, iemand goede ervaringen met bepaalde showrooms of bedrijven? Ik woon zelf in Amersfoort en heb de naam Table du sud al gehoord.
 

G.G.

Actieve deelnemer
20 aug 2024
26
13
Wezep
Bedoel je nieuwe meubels gemaakt van oud / gebruikt eiken hout of oude eiken meubels?
In geval van dat laatste Marktplaats in de gaten houden.
 

Dijkie79

Nieuw lid
9 sep 2024
5
0
Nijmegen
Bedankt voor de snelle reacties, ik bedoel zeker meubels zoals die op het linkje dat je gestuurd hebt. Ik heb zelf ook nog even rondgekeken en gevraagd aan vrienden, ik kwam zelf net nog foto's zoals deze tegen? heeft iemand enige idee waar deze vandaan komen. Dit is wel precies wat ik zoek. 1726584921095.png
 

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.546
727
Enschede
ingoogni.nl
Gebruik google images en plak daar het plaatje in. Google lens vertelt je de rest.


Kootwijkerbroek, nog in de buurt ook, maar da's het al snel in het midden van het land ;)
 

Dijkie79

Nieuw lid
9 sep 2024
5
0
Nijmegen
Gebruik google images en plak daar het plaatje in. Google lens vertelt je de rest.


Kootwijkerbroek, nog in de buurt ook, maar da's het al snel in het midden van het land ;)
Bedankt! Ben even op de site geweest en zie nu dat het inderdaad niet ver weg is. Ga ze even onderling vergelijken en dan een keuze maken deze week of komend weekend.
 

RVester

Actieve deelnemer
11 nov 2022
174
54
Delft
Wel echt een superkarige website dat ze cookies verplicht stellen (bij mijn weten tegen alle regelgeving in). Dat zou mij er toe doen zetten om een andere leverancier te zoeken, dit soort tafels zijn tegenwoordig toch op iedere woonboulevard te vinden?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.