Opzoek naar bouwtekening

Sumosolex

Nieuw lid
2 mrt 2021
6
0
69
wijhe
Ben op zoek naar bouwtekening blad 1 en 2 van Hollandse stellingmolen tek nr 4080 van karweipost uit 1995. Of de bouwtekeningen van een Hollandse Buiten Kruier
Molen tekening 4083 A en onderbouw hier voor tekening 4083B. Ben net gepensioneerd en wil graag een molen voor in de tuin bouwen. wie kan mij hier aan helpen.

Groet Sumosolex.
 

Sumosolex

Nieuw lid
2 mrt 2021
6
0
69
wijhe
ik kom steeds uit bij het forum voor gedeelde tekeningen. maar zie niet hoe ik de tekeningen kan down loaden.
Weet jij misschien een oplossing?
gr sumosolex
 

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
Hallo Sumosolex,

Een forumlid deelt de tekeningen op verzoek. Het idee is dat je een berichtje stuurt met de interesse in het bouwnummer, en dan krijg je dan als het goed is via een prive bericht de download link opgestuurd.
 

Sumosolex

Nieuw lid
2 mrt 2021
6
0
69
wijhe
Dag Peterdorn,
ik heb gisteren een berichtje geplaatst en van morgen had ik een link maar via deze link kom ik steeds in dit forum uit. Naar wie moet ik een pb sturen? Ik ben niet zo handig met de pc.

gr Sumosolex
 

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
143
38
39
Terneuzen
Dag Peterdorn,
ik heb gisteren een berichtje geplaatst en van morgen had ik een link maar via deze link kom ik steeds in dit forum uit. Naar wie moet ik een pb sturen? Ik ben niet zo handig met de pc.

gr Sumosolex
Dag Sumosolex,

Hieronder een korte "handleiding"

Klik op de volgende link;

Het draadje zal zich openen.

Ga naar beneden en vul in het tekstvak je vraag in en druk op plaats reactie


Screenshot_20210305-090059.png

Vervolgens is het wachten.

Je zal als je een reactie krijgt op je berichtje op het startscherm linksboven een rood bolletje zien staan bij de drie liggende streepjes.

Druk hierop en je krijgt dit scherm te zien. Klik dan op het envelopje Screenshot_20210305-085815.png

Dan opent zich volgend scherm


Screenshot_20210305-085756.png

Nu open je de nieuwe conversatie en daarin zit als het goed is een downloadlink via dropbox

Screenshot_20210305-090629.png


De link openen en de rest lijkt me zichzelf uit te wijzen.

Succes!
 

GerardusR

Actieve deelnemer
28 jan 2021
143
38
39
Terneuzen
Even als aanvulling,

De gevraagde tekeningen staan in karwei post en kunnen dus via deze weg aangevraagd worden.

In de eerste post staat een pdf die te downloaden is met daarineen overzicht van alle beschikbare tekeningen
 

Sumosolex

Nieuw lid
2 mrt 2021
6
0
69
wijhe
GerardusR,

Hartelijk dank voor de uitleg. ik heb een reactie geplaatst en hoop dat he goed komt.
In jouw beschrijving heb je het over 3 liggende streepjes maar die heb ik niet in de werkbalk staan.
Dus even afwachten of het goed komt , maar ik hoop dat het wel losloopt.

gr Sumosolex
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.