Opvouwbare trap

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
198
46
Grönnen
Leuk ding, zie ik zo voor me, helemaal uit berken multiplex 25 of 30 mm oid.
In opgevouwen toestand 1 plaatdikte.
Dat kan een mooi bouwpakketje worden op de cnc.
Een scharnier met alleen een pen en de rest frezen daar zie ik ook wel mogelijkheden voor maar daar zal ik wat langer over na moeten denken.

Hier een (teken) voorbeeld :
 
Laatst bewerkt:

TrappenXL

Nieuw lid
12 okt 2021
1
0
Hoogeveen
De Duitse uitvoering van deze trap is inmiddels via een Nederlandse dealer verkrijgbaar in Nederland en België:
 

Bijlagen

  • inklapbare-trap-klapster-slim.jpg
    inklapbare-trap-klapster-slim.jpg
    20 KB · Weergaven: 64

chase

Nieuw lid
23 apr 2022
2
0
Deurne (Antwerpen)
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een kleine opvouwbare trap om van onze slaapkamer naar het terras te gaan. Breedte van de trap zou ongeveer 50 cm moeten zijn. De hoogte van de grond tot de onderkant van de vensterbank is ongeveer 63 cm. Zie bijgevoegde foto voor een beter beeld.

Kan iemand ons hiermee helpen?

Alvast bedankt voor uw feedback.

Met vriendelijke groeten,
Hans Verheyen

20220423_180838.jpg
 

chase

Nieuw lid
23 apr 2022
2
0
Deurne (Antwerpen)
Was even aan het puzzelen met een vouwtrapje waarbij de onderste bomen tussen de bovenste zouden vouwen. Toen bedacht ik mij waarom niet gewoon een paar kubussen waar je nog wat spullen in kan leggen.Bekijk bijlage 118349
Hallo,

Bedankt voor uw denkwerk. Bedoeling zou wel zijn dat de trap zo goed als volledig uit de weg kan wanneer deze niet gebruikt wordt. Ik moet langs daar ook het bed in en uit. Vandaar dat een trapje of kubussen (wel een goed idee overigens) niet zo handig zijn omdat we deze dan elke keer moeten verplaatsen en we hebben eigenlijk geen plaats om deze dan te zetten.

Met vriendelijke groeten,
Hans
 

LIDJ

Nieuw lid
12 jan 2024
1
0
Tilburg
Goedemiddag, graag kom ik met iemand in contact die voor ons een opbouwbare trap op maat kan maken. Ik zag enkele voorbeelden van Jokke op deze pagina die perfect in ons project zouden passen. @jokke: hopelijk zie je dit.

Dank alvast!

Groet!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.