opvouwbare PAX

elzenmaa

Post veel
23 nov 2014
942
235
Lijkt of de achterwand al vast zit aan de 2 zijwanden.
Als dat inderdaad zo is zal het opzetten een stuk sneller zijn.
Aan de andere kant, wanneer ik met zo’n Pax over de trap naar een verdieping moet draag ik de zijwanden apart naar boven, wanneer dat nu aan elkaar zit wordt het (voor mij althans) een heel gewicht om te sjouwen.

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
321
119
Eemnes
Toevallig laatst zo een kast in elkaar gezet bij familie. Achterwand schuif je erin, bodem en Bovenplank met plastic deuvels.
dus nog steeds in losse delen te sjouwen maar de degelijkheid is nog een stukje minder geworden. Ze claimen dat je de kast goed weer kan afbreken en elders opbouwen maar ik vermoed dat als je de plastic deuvels los trekt het spaanplaat meteen breekt. Heb het niet geprobeert maar is mijn gevoel.
maar idd binnen 20 min staat het corpus.

• Leuk
Waarderingen: city17 en ZotVanHout

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.920
3.236
Gaanderen
Oude pax kasten kan je best opnieuw opbouwen. Je krijgt echter wel beschadigingen. Dat plakplastic beschadigd snel. Er zijn ook meerdere versies geweest van de pax serie. Oude serie moest ik wegdoen omdat de bovenste plank van het corpus er van boven in moest vallen. Als je plafond die hoogte niet heeft. De nieuwere pax kast kon wel gemonteerd worden. Daar schuif je de bovenste ertussen.
Bij mij waren het houten deuvels.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.