Opruiming; beitels, schaaf, schaafbeitels etc

Doubledot

Actieve deelnemer
2 jan 2021
142
57
Zaanstreek
Omdat ik (fysiek & financieel) wat ruimte aan het maken ben in de werkplaats bied ik hierbij het e.e.a. te koop aan.
hakbeitels 1.jpghakbeitels 2.jpg
2 grote nooitgedagt beitels (26mm en 32mm breed). Ook wel hakbeitels of molenaarsbeitels genoemd. Heerlijk voor groter werk. €40/stuk of 75 voor de set (?).

schaaf1.jpgschaaf 2.jpg
Prima Stanley Bailey 4 met ribbelzool. €25

beiteln4 1.jpgbeiteln4 2.jpg
Mooie Nooitgedagt No. 4 & 5 beitel incl keerbeitel & schroef. Echt stukken dikker en klassen rijker dan een 'gewoon' stanley blad. €50

Beitel 60.5mm breed met keerbeitel voor No. 4 1/2, No. 5 1/2, No. 6 und No. 7 van Rapier. €30
beitel n4.5 2.jpgbeitel n4.5 1.jpg

Festo rails 800mm lang. Nog in nette staat. €45
rail800.jpg

Railsquare, van ome ali. Ik kon niet aan op de haaksheid, dus gebruik 'm eigenlijk niet. Maar, met een beetje liefde of met meer "rust" gebruiken kan je 'm vast prima haaks krijgen. :) €15
railsquare.jpg

Behalve de lineaal wil ik wel versturen, wel de verzendkosten voor koper dan. Afhalen kan in Westzaan (10min vanaf Amsterdam) heeft de voorkeur!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.