Hallo allemaal,
Ik ben mijn werkplaats aan het opruimen en ik verkoop de volgende items.
Emcostar, ideale alleskunner.
Lintzaag/schuurmachine/bandschuurmachine/zaagtafel. Zie voor meer info (Emco-star 6 in 1 machine / Emcostar.nl – Spares & Manuals & More)
Ik mis alleen de onderdelen voor de draaibank en de tafel voor de schuurschijf. Voor de rest werkt de machine naar behoren!
Inclusief +/- 8 zaagbladen en schuurschijven.
Bieden vanaf 300E.

Lintzaag
Deze machine draait goed en de wielen lopen, ik heb alleen nooit de moeite genomen om goede linten te kopen. Ik heb zelf enkele linten gemaakt maar deze braken altijd snel. Voor de rest loopt de machine goed, lagers en wielen zijn nog in goede staat.
Inclusief 3 zelfgemaakte zaaglinten, onderstel met daarop 2 draaiwielen en 2 met stop.
Bieden vanaf 175E

Handmatige uithoek schaar
Deze machine gekocht maar zelf maar 1 x gebruikt. Hele degelijke machine die doet wat het moet doen
Bieden vanaf 120E

Daarnaast nog 2 oude vlakschuurmachines te koop, beide van Bosch 20E per stuk.
Alles is op te halen in de omgeving van Houten.
Fijne avond,
Jurjen
Ik ben mijn werkplaats aan het opruimen en ik verkoop de volgende items.
Emcostar, ideale alleskunner.
Lintzaag/schuurmachine/bandschuurmachine/zaagtafel. Zie voor meer info (Emco-star 6 in 1 machine / Emcostar.nl – Spares & Manuals & More)
Ik mis alleen de onderdelen voor de draaibank en de tafel voor de schuurschijf. Voor de rest werkt de machine naar behoren!
Inclusief +/- 8 zaagbladen en schuurschijven.
Bieden vanaf 300E.

Lintzaag
Deze machine draait goed en de wielen lopen, ik heb alleen nooit de moeite genomen om goede linten te kopen. Ik heb zelf enkele linten gemaakt maar deze braken altijd snel. Voor de rest loopt de machine goed, lagers en wielen zijn nog in goede staat.
Inclusief 3 zelfgemaakte zaaglinten, onderstel met daarop 2 draaiwielen en 2 met stop.
Bieden vanaf 175E

Handmatige uithoek schaar
Deze machine gekocht maar zelf maar 1 x gebruikt. Hele degelijke machine die doet wat het moet doen
Bieden vanaf 120E

Daarnaast nog 2 oude vlakschuurmachines te koop, beide van Bosch 20E per stuk.
Alles is op te halen in de omgeving van Houten.
Fijne avond,
Jurjen