Open Dag Hout 2020 op 1 november in de Hanzehal te Zutphen

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Ik deel de mening van Jan Pranger. Wil er nog aan toevoegen dat een groot aantal bezoekers wat ouder is en dus een hoger risicoprofiel heeft. Dat er volgend jaar een vaccin of geneesmiddel is moet ik nog zien. Het heeft geen zin om hier verder over te discussiëren van wij hebben verstand van hout ed en niet van medicijnen:) .
Ik vind het jammer want ik was een trouwe bezoeker. Om iets online op te zetten is een uitdaging maar ik zou niet weten hoe je de sfeer in een pc moet stoppen.
 
Ik heb in 2018 ODH over moeten slaan ivm verhuizing en verbouwing. In 2019 heb ik genoten van wederom een prachtige ODH . Deze heeft het gemis van ODH2018 ruimschoots goed gemaakt.
Ik bedoel hiermee dat ik het achteraf niet als vervelend heb ervaren dat ik een jaartje moest overslaan.

Ik zou zeggen, sla 2020 over en maak er een knallende ODH2021van.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Zoals velen al verwacht hadden en we het ook al met een aantal grote deelnemers hadden besproken, Open Dag Hout 2020 gaat niet door. En de reacties hierboven sterken ons dat we daarmee wel een goede beslissing hebben genomen. Aan de potentiele deelnemers hebben we onderstaande mail gestuurd.

b6NGZHvvRiuCtOd9MSMQ_logo%20odh%20mail.jpg


Open Dag Hout 2020 gaat helaas niet door.


Beste (naam deelnemer),


De Open Dag Hout 2020 die we gepland hadden op zondag 1 november dit jaar kunnen we helaas niet door laten gaan.
.
Lang hebben we de hoop gehad dat we met elkaar de invloed van het corona-virus zouden kunnen beperken. De laatste ontwikkelingen en maatregelen die de regering afgekondigd heeft, laten zien dat we niet een Open Dag Hout kunnen organiseren die een beetje lijkt op de dagen die we afgelopen jaren hebben kunnen organiseren; de gezondheidsrisico's zijn te groot en onacceptabel voor een evenement als het onze.

We blijven alert op de situatie en vooralsnog gaan we er van uit dat we volgend jaar, in 2021, wel weer een Open Dag Hout kunnen organiseren.

Als organisatie kijken we nog wel naar een mogelijkheid om misschien kleinschaliger wat te organiseren, meer een lokale bijeenkomst. Als we daar nieuws over hebben delen we dat natuurlijk zo snel mogelijk.


Voor meer info kunt u altijd mailen of even bellen.
jaap@woodworking.nl of kor@kiesvoorhout.nl,

met hartelijke groet,

het team Open Dag Hout.
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Erg jammer, maar de enige juiste beslissing. Een overweging: veel conferenties, seminars e.d. gaan in een online format door, met demonstraties en (korte) lezingen. Zou het interessant zijn om zoiets voor de NL houtbewerkings-gemeenschap op te zetten?
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
497
118
Omg. Eindhoven
Jammer, want het zou mijn eerste keer worden.
Maar dan wachten we toch gewoon een jaar. Geen probleem. Voorkomen is beter dan genezen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.