Ik kreeg de vraag om een salontafel te maken waarvan het blad omhoog geklapt kan worden zodat het een bureautje wordt om met laptop of tablet te werken vanuit de zetel.
Dit is het voorbeeld dat ik kreeg
nl.vente-unique.be
maar er moet meer opbergruimte zijn onderin.
Ik vind 240€ net iets te duur om te kopen om het beslag eruit te slopen en in mijn meubel te bouwen.
Via Google image search vond ik deze:
idmarket.be
Gelijkaardig concept en voor 50€ kan ik nooit zelf zo’n mechanisme bouwen. Maar dit is dan weer tè goedkoop om degelijk te zijn, vrees ik.
De 1ste is met gasveer. De 2de met spiraalveer. Dat verklaart wellicht (een deel van) het prijsverschil.
Iemand een idee of dit beslag te koop is? een goeie zoekterm? beslag dat voor wat anders bedoeld is maar hier voor kan dienen? een idee om dit simpel zelf te maken uit hout?, …
Dit is het voorbeeld dat ik kreeg
Salontafel met uitklapbaar tafelblad in eiken fineer - Naturel - EBENORA
Salontafel met uitklapbaar tafelblad in eiken fineer - Naturel - Afmetingen: L120 x B60 x H39 cm - Val voor de functionaliteit van de EBENORA salontafel!
Ik vind 240€ net iets te duur om te kopen om het beslag eruit te slopen en in mijn meubel te bouwen.
Via Google image search vond ik deze:
Industriële salontafel met hefbaar tafelblad - DETROIT | ID Market
Op zoek naar een praktische en mooie salontafel? Ontdek deze industriële houten salontafel met hefbaar tafelblad aan een zacht prijsje op ID Market.
De 1ste is met gasveer. De 2de met spiraalveer. Dat verklaart wellicht (een deel van) het prijsverschil.
Iemand een idee of dit beslag te koop is? een goeie zoekterm? beslag dat voor wat anders bedoeld is maar hier voor kan dienen? een idee om dit simpel zelf te maken uit hout?, …