Ook maar even voorstellen

leejoow

Nieuw lid
24 dec 2016
4
1
Veldhoven
Hallo allemaal,

Ik ben Leo uit de buurt van Eindhoven en al enige maanden aan het meelezen. Nu ik gisteren de Inca Universal van Charel09 heb overgenomen vond ik het tijd om me ook maar eens voor te stellen. Ik wil vooral in eerste instantie bakjes en dergelijke maken voor bij ons aan boord. Maar ik heb nu al door dat ik ook een verrijdbare werkbank moet gaan maken om mijn garage snel te kunnen wisselen van indeling. Ook zit ik er hard over te denken om het onderstel van de Inca te gaan vervangen door een mooi verrijdbare kast. Ik hoop in elk geval een hoop te leren en veel inspiratie op te doen van de forumposts die ik hier zie!


Leo
 

leejoow

Nieuw lid
24 dec 2016
4
1
Veldhoven
Bedankt voor het welkom allemaal. Wij hebben een zeilboot uit 1992 waar altijd wat aan te klussen valt. In eerste instantie wil ik allemaal plankjes en bakjes die overal en nergens hangen om bijvoorbeeld servies in te stoppen vervangen door nette exemplaren. De vorige zijn van het niveau vijf plankjes en wat spijkers of wat schroeven ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.