Onze Woodworking.nl challenge 2021, de spelregels

jaap

Moderator
9 mrt 2008
4.486
766
Terkaple
www.woodworking.nl
Tjee, zo kwam het toch allemaal goed met onze Challenge 2021. Met grote dank aan de jury en natuurlijk alle deelnemers!

De Woodworking.nl Challenge 2022 is op de valreep van 2021 open gezet. Veel succes allemaal!

met hartelijke groet,

jaap

Ps. het forum overzicht met de Challenge 2021 en 2022 op 1 pagina wordt wat rommelig. Dat ga ik de komende dagen wat opschonen en samenvoegen. Dit is de snelste manier om op oudejaarsdag 2021 los te gaan.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
4.486
766
Terkaple
www.woodworking.nl
De jury heeft gesproken, de uitdaging voor 2022 staat in de steigers, maar we zijn nog niet helemaal klaar met 2021.

Ik had een mooie publieksprijs beloofd, de schaaf, heb zelf nog een mooi stuk geur ceder liggen en misschien vinden we nog wat.
Voor de publieksprijs, de waardering van de forummers voor de inzenders, maak ik deze week een poll aan en dan kunnen jullie je favoriete inzending kiezen.

De winnaars 2021 hebben zich inmiddels gemeld en krijgen de komende week antwoord.

jaap

schaaf 1 woodworking chal.jpeg

jelmer

Post veel
10 jan 2009
2.167
738
Fryslân
Beste leden van het forum, Het is mogelijk om te stemmen voor de Publieksprijs!
Is het een idee om dit bericht meer in het zicht te zetten? Nu staat het eigenlijk verborgen in het topic over de spelregels, en is niet meteen zichtbaar.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.