Online prijzen voor Hammer 2017...

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Mooie oplossing, waarschijnlijk een foutje...Ze willen graag contact met potentiële kopers. Ben in het buitenland, werkt hier niet, mogelijk een fors bestand?
 

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
2 weken geleden was ik in Barneveld om te kijken naar de C3 31 , de verkoper informeerde eerst wat ik zoal maak en toen naar de werkruimte afmeting en indeling, hij stelde voor om eens te kijken naar 2 losse combi,s een paneelzaag/frees en vlak/vandiktebank ik was verrast door zijn vragen en mogelijkheden, ben nu dus aan het kijken voor een B3 paneelzaag/frees kreeg niet alleen de hierboven genoemde brochure maar ook een 240 pagina,s dik boek over alle accessoires die voor de Felder Format en Hammer te leveren zijn met duidelijke omschrijvingen en prijzen, heb ook nog een draadje lopen naar SCM minimax st c3
 

threesixright

Actieve deelnemer
20 aug 2017
53
0
CZ
Mooie oplossing, waarschijnlijk een foutje...Ze willen graag contact met potentiële kopers. Ben in het buitenland, werkt hier niet, mogelijk een fors bestand?
Ik zit ook in het buitenland, voor mij werkt het prima (Mac + Safari). Het is een een of andere doc player, als die start, kan je de PDF vervolgens downloaden. De PDF is 18 Mb.

2 weken geleden was ik in Barneveld om te kijken naar de C3 31 , de verkoper informeerde eerst wat ik zoal maak en toen naar de werkruimte afmeting en indeling, hij stelde voor om eens te kijken naar 2 losse combi,s een paneelzaag/frees en vlak/vandiktebank ik was verrast door zijn vragen en mogelijkheden, ben nu dus aan het kijken voor een B3 paneelzaag/frees kreeg niet alleen de hierboven genoemde brochure maar ook een 240 pagina,s dik boek over alle accessoires die voor de Felder Format en Hammer te leveren zijn met duidelijke omschrijvingen en prijzen, heb ook nog een draadje lopen naar SCM minimax st c3
Ja, ik ben binnenkort in NL, dan wilde ik daar ook is even een bezoekje brengen. Kan je gewoon binnenlopen, of moet je een afspraak maken?
 

Piet Groeneweg

Actieve deelnemer
13 mei 2013
612
10
H'meer
FYI

Lastig om prijzen te vinden voor Felder/Hammer?

Klik hier: http://nl.feldershop.com/be/FAQ-zo-werkt-het/

Links onderin op de link "Hammer 2017" klikken en zie daar een complete catalogus -waarbij je vingers kan aflikken- en prijzen :cool:

Waarom ze dat niet gewoon in hun e-Shop opnemen is mij een raadsel, maar goed.

Veel plezier!

Echt niet lastig, op het moment dat je je daar registreert zijn de prijzen gewoon te zien.
 

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
Ik heb een afspraak gemaakt, dat hebben ze liever omdat er dan zeker iemand tijd voor je heeft om alles uit te leggen.
 

threesixright

Actieve deelnemer
20 aug 2017
53
0
CZ
Echt niet lastig, op het moment dat je je daar registreert zijn de prijzen gewoon te zien.
Klopt, maar om meteen je hele doopceel op te geven? Doe dan alleen email + password. Ik begrijp het prima, maar vindt door alle velden verplicht te maken...

Hammer kwam op mij een beetje mystiek over.

Ieder voordeel heeft z'n nadeel :)
 

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
Je kan ook bellen en je vragen stellen, ik vroeg naar de B3 31 kreeg netjes in de postbus een duidelijke brochure met prijzen.
 

threesixright

Actieve deelnemer
20 aug 2017
53
0
CZ
Je kan ook bellen en je vragen stellen, ik vroeg naar de B3 31 kreeg netjes in de postbus een duidelijke brochure met prijzen.
Ik contact met ze gehad, allemaal zeer professioneel.

Gezien de vragen hier en daar over ~ prijzen, was het blijkbaar (toch) niet voor iedereen duidelijk dat er een catalogus online staat. En niet iedereen is in de race voor een Hammer, maar vindt het toch leuk om even door de opties (en prijzen) te bladeren. Lekker even wegdromen...;)

// offtopic
Moet wel zeggen dat ik de (Hammer) youtube filmpjes wel erg lage (voor 2017) kwaliteit vindt. Een goed filmpje (HD) met daarin in alle key functies kan geen kwaad denk ik. Zie ook weinig reviews, das jammer.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.