Onderstel voor Hammer n2-35

Status
Niet open voor verdere reacties.

egg72

Actieve deelnemer
23 aug 2019
52
8
Kruibeke
Kan ik iemand plezier doen met dit onderstel? Nieuw in de doos, verkeerd geleverd door fabrikant en ze vonden het blijkbaar niet de moeite om terug te halen.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.548
1.793
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Kan ik iemand plezier doen met dit onderstel? Nieuw in de doos, verkeerd geleverd door fabrikant en ze vonden het blijkbaar niet de moeite om terug te halen.
Kan het ook voor andere apparatuur gebruikt worden? Ik wil er eentje voor mijn kleine lintzaag 74*68cm en mijn vvd (jet jpt 260).
 

egg72

Actieve deelnemer
23 aug 2019
52
8
Kruibeke
Geen idee, denk wel dat het vrij specifiek gebouwd is, met bouten op de bovenzijde om het toestel vast te klemmen. Kijk anders eens op feldershop voor foto’s en afmetingen
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.548
1.793
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Kan geen probleem zijn om hier snel een paar wielen onder te zetten!
Nee, da's waar, maar ik moet het nog passend maken. Ik dacht dat het gewoon een regulier verrijdbaar onderstel was, zoals het er nu voor staat kan ik (mits ik wielen haal) ook gewoon wat pallet planken tegen elkaar nieten tot hetzelfde effect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.