Hoi! Ik ga een onderstel aanschaffen voor mijn Pegas 16 inch figuurzaagmachine. Nu stuit ik echter op tegenstrijdige informatie. De Finse website van Pegas (pegas.fi) biedt een en hetzelfde onderstel aan voor de 16 & de 21 inch machine (ik woon in Finland). Daarentegen biedt een Duitse website (Dictum) een versie van het onderstel aan voor de 16 inch en een andere versie van het onderstel voor de 21 inch machine. Daarbij is op die website het onderstel voor de 16 inch duurder (!) (maar wel beiden flink goedkoper dan van de Finse Pegas website). In contact met Dictum blijven zij erbij dat je voor de Pegas 16 inch (die ik heb) niet het onderstel van de 21 inch kunt gebruiken. Terwijl de Finse Pegas website dus hetzelfde onderstel voor beide modellen aanbiedt.
Wat is nu waar? Iemand die hier wat licht op kan laten schijnen?
Verkoopt Pegas op zijn Finse website een onderstel dat je aan kunt passen, zodat het voor zowel de 16 inch als de 21 inch machine pasbaar gemaakt kan worden? Of zijn die twee machines van de onderkant hetzelfde, en moeten dus die twee "verschillende" onderstellen gewoon eigenlijk hetzelfde onderstel zijn?
Wat is nu waar? Iemand die hier wat licht op kan laten schijnen?
Verkoopt Pegas op zijn Finse website een onderstel dat je aan kunt passen, zodat het voor zowel de 16 inch als de 21 inch machine pasbaar gemaakt kan worden? Of zijn die twee machines van de onderkant hetzelfde, en moeten dus die twee "verschillende" onderstellen gewoon eigenlijk hetzelfde onderstel zijn?