Onderdelen afzuigunit (HBM)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.779
933
Leeuwarden
Enkele jaren geleden heb ik een HBM 300 dubbelzaks stofafzuiger gekocht, voornamelijk om de ventilator te gebruiken voor het bouwen van een afzuiging met een Oneida Cycloon. Ik heb de overige onderdelen opgeslagen om eventueel de unit te herstellen als hij niet zou voldoen met de cycloon.

De nieuwe afzuiging voldoet goed en ik wil de resterende onderdelen van de unit nu kwijt. Mocht er iemand belangstelling voor hebben, dan kunnen de onderdelen in Leeuwarden opgehaald worden. Een mooie fles wijn is voldoende als vergoeding.

Fons

IMG_7570.jpeg Schermafbeelding 2020-08-04 om 22.00.18.png
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.779
933
Leeuwarden
Ik wacht even af waar Jelmer belangstelling voor heeft, eigenlijk wil ik het hele pakket dan in 1 keer kwijt, je hoort nog van mij.

Groet van Fons
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Het gaat mij eerlijk gezegd voornamelijk om de zakken. Maar als Fons het in 1 keer kwijt wil, dan kan ik eventueel alles overnemen en dan wat met Bigfoot afspreken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.