Onderdeel draaibank gezocht

verwa

Actieve deelnemer
24 aug 2016
25
0
De kempen (Antwerpen)
Hoi allemaal,

Ik heb een draaibank Drechslermeister Midi 2 Plus van nog geen jaar oud. En waar je de slede met een enorme zet ziet, daar is de schroefdraad af (zie foto's). Nu is de vraag of iemand dit onderdeel heeft liggen? Ik heb al het contact opgenomen met de verkoper, en die gaat kijken of dat onderdeel apart te verkrijgen is. Maar volgens mij is dat eigenlijk garantie. En heeft iemand een onderdelenhandleiding, zodat ik ten minste weet hoe dat onderdeel wordt genoemd. In ieder geval zonder de 'bout', zal ik het maar noemen, kan ik mijn slede niet gebruiken en is mijn draaibank nutteloos.
Mvg,
Walter

IMG20250410111211.jpg
IMG20250410111158.jpg

verwa

Actieve deelnemer
24 aug 2016
25
0
De kempen (Antwerpen)
Vraagje aan de admin. Is het normaal dat er in teksten die je typt woorden veranderen? Ik heb al 3 x het bericht bewerkt en telkens staat er een woord fout, zoals u in het oorspronkelijk bericht kan zien? Het kan ook misschien aan mijn pc liggen.

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.412
525
Etten-Leur
Hoi allemaal,

Ik heb een draaibank Drechslermeister Midi 2 Plus van nog geen jaar oud. En waar je de slede met een enorme zet ziet, daar is de schroefdraad af (zie foto's). Nu is de vraag of iemand dit onderdeel heeft liggen? Ik heb al het contact opgenomen met de verkoper, en die gaat kijken of dat onderdeel apart te verkrijgen is. Maar volgens mij is dat eigenlijk garantie. En heeft iemand een onderdelenhandleiding, zodat ik ten minste weet hoe dat onderdeel wordt genoemd. In ieder geval zonder de 'bout', zal ik het maar noemen, kan ik mijn slede niet gebruiken en is mijn draaibank nutteloos.
Mvg,
Walter

Bekijk bijlage 155705
Bekijk bijlage 155706
Garantiewerk vanzelfsprekend: neureiter Oostenrijk, Schulte Duitsland, Ronald Kanne Nederland

• Leuk
Waarderingen: verwa

thomasz

Oud hout
11 apr 2015
2.521
1.142
Omgeving Leiden
Vraagje aan de admin. Is het normaal dat er in teksten die je typt woorden veranderen? Ik heb al 3 x het bericht bewerkt en telkens staat er een woord fout, zoals u in het oorspronkelijk bericht kan zien? Het kan ook misschien aan mijn pc liggen.
Is autocorrectie. Daar hebben meer programma's last van. Is goed bedoeld, gaat ook vaak goed, maar net zo vaak verkeerd. Dus goed nalezen en zelf verbeteren waar fout.

• Leuk

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.275
3.427
Gaanderen
Ik ben vorig jaar naar meppen gereden voor onderdelen voor mijn losse kop. Schulte heeft me prima geholpen.
Voor de kop van mijn twister 180 waren drie varianten, twee op voorraad, de derde niet. Ik had dus pech en moest maanden wachten op een geheel nieuwe kop. Schulte had wel de oude aangepast. Er was voor de meeste dingen geen verschil te merken. Mijn kop kon niet tegen veel boren met een 90 mm boor. (wel voor geboord)

De vraag is of het garantie is. Ik kan het niet inschatten. Te weinig ervaring met dit probleem.

• Leuk

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.