Noodoproep! Gevraagd te leen een spanenzuiger op zeer korte termijn (deze week) Zuid-holland, Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.391
719
Moordrecht
Zoals de titel zegt: Ik ben een 2ehands vloer aan het schaven en m'n afzuiger is ermee opgehouden, geen idee waarom, van de week deed hij het nog. 100 mm aansluiting, krachtstroom geen probleem.

We zitten met een behoorlijk strakke planning, dus ik zou er erg mee geholpen zijn!

Alles binnen een uur van Moordrecht zou ideaal zijn

Laatst bewerkt:

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.391
719
Moordrecht
Ja, maar echt teveel geld en te ver weg. Voor nu zoek ik een goedkope of gratis oplossing, daarna ga ik kijken voor een permanente

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
204
43
Oss
Zag net overigens ook nog verschillende vervangingsmotoren voor motafzuiging. Dus helemaal vervangen is wellicht niet nodig alleen motor is wellicht voldoende zeker als hij voldoet

• Leuk
Waarderingen: Rizz

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.391
719
Moordrecht
Zag net overigens ook nog verschillende vervangingsmotoren voor motafzuiging. Dus helemaal vervangen is wellicht niet nodig alleen motor is wellicht voldoende zeker als hij voldoet
Hij wordt morgen ook doorgemeten, dus dat is idd een mogelijkheid, mocht het niet anders zijn

Laatst bewerkt:

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.097
94
Zoals de titel zegt: Ik ben een 2ehands vloer aan het schaven en m'n afzuiger is ermee opgehouden, geen idee waarom, van de week deed hij het nog. 100 mm aansluiting, krachtstroom geen probleem.

We zitten met een behoorlijk strakke planning, dus ik zou er erg mee geholpen zijn!

Alles binnen een uur van Moordrecht zou ideaal zijn
Heb een hbm stofzuiger staan met filter er op als je nog opzoek bent

• Leuk
Waarderingen: Rizz

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.391
719
Moordrecht
Iedereen bedankt voor het reageren! het is inmiddels al geregeld, de vloer is gevlakt en ligt nu te acclimatiseren in huis..

De motor van mn eigen afzuiging is overigens gefrituurd, mijn eigen fout. Ik moet ook met m'n tengels van elektra afblijven... Weer een les geleerd..

Wat een topforum is dit! Ik ben een dankbaar mens..

Dit topic mag dicht 🙏

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.