Kreeg gisteravond door de vriend van mijn jongste dochter die op een vrachtwagen met een opgebouwde kraan rijd, een aardige lading hout voor mijn draaiwerk afgeleverd, vanuit de betuwe waar hij woont. De buren van zijn ouders hadden een hoop hout staan afkomstig van een naar ik vernam een elzenboom, waar ze geen weg mee wisten. Nou ik wel. Ook staat er in de tuin bij zijn ouders nog een esdoorn die er ook uitmoet omdat hij te groot is, en die krijg ik binnenkort ook. Nou had ik daar in de betuwe mijn visite kaartje al afgegeven door een paar werkstukken die ik gemaakt heb als cadeau te geven aan de ouders van de vriend van mijn dochter. Zo een beetje naamsbekendheid geven is nog niet zo verkeerd.
Het was een hoop werk, en koud werk, vanmorgen om alles netjes op te slaan in mijn schuur.
Sommige stukken stam zijn bijna 50 cm in diameter dus behoorlijk zwaar, maar met behulp van een steekwagentje te doen. En nu maar wachten op wat warmer weer !!
Hier een paar fototjes van de nieuwe aanwinst.
Groetjes. Ad
Attached files

Het was een hoop werk, en koud werk, vanmorgen om alles netjes op te slaan in mijn schuur.
Sommige stukken stam zijn bijna 50 cm in diameter dus behoorlijk zwaar, maar met behulp van een steekwagentje te doen. En nu maar wachten op wat warmer weer !!
Hier een paar fototjes van de nieuwe aanwinst.
Groetjes. Ad
Attached files