nieuwe garage sale,

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
hoihoi allemaal,

Ik ben vandaag weer bezig met een nieuwe lading advertenties plaatsen op marktplaats. Dus er komt nog van alles bij.

Alles afkomstig uit de werkplaats van mijn overleden schoonvader.
De oplettende gebruiken zal me al herkennen van de eerdere posts.
Sla je slag. Misschien zit er wat voor je tussen.

De verkoop gaat via biedingen, ik neem volgende week contact op met de hoogste bieder. een soort veiling dus.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Guus2

Guus2

Actieve deelnemer
23 apr 2021
75
26
Velp
Ha Nico,

Dank voor je bericht. Ik verhuis deze zomer naar een huis met een schuur die ik als werkplaats ga inrichten. Ben dus nog op zoek naar vanalles, dus leuk om even te neuzen tussen je advertenties. Ik heb links en rechts op marktplaats geboden. Ik hoor wel wanneer de bieding sluit.

Groeten,

Guus

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
hoihoi allemaal,

Ik ben vandaag weer bezig met een nieuwe lading advertenties plaatsen op marktplaats. Dus er komt nog van alles bij.

De verkoop gaat via biedingen, ik neem volgende week contact op met de hoogste bieder. een soort veiling dus.

De marktplaats regels van dit forum omvatten onder andere:

- De advertenties zijn volledig en niet een verwijzing naar een andere site. Met als enige uitzondering dat de Tips topics waar de topic starter niet de verkopende partij is, wel alleen een link naar een site mogen hebben. Maar het liefst zo duidelijk mogelijk.

- Richtprijs verplicht of start bod bij bieden.

Rudiman

Nieuw lid
13 mrt 2017
22
17
Nou hup dan; als tip wil ik bij deze even een linkje delen. Het gaat om een meneer die gereedschap verkoopt voor zijn overleden schoonvader. Ken deze meneer verder niet.

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
262
67
Grönnen
Ik bekeek zo eens een paar advertenties met mooie frees schijven voor een stationair frees.
Mocht ik geïnteresseerd zijn dan mis ik wel wat essentiële gegevens her en der, de asdiameter bv.

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
318
119
Eemnes
Ik bekeek zo eens een paar advertenties met mooie frees schijven voor een stationair frees.
Mocht ik geïnteresseerd zijn dan mis ik wel wat essentiële gegevens her en der, de asdiameter bv.
Zie foto’s op marktplaats, overigens geen banden met verkoper.

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.308
1.034
Ulvenhout
Ben het wel met Joris eens. Ieder andere advertentie zou meteen vol staan met commentaar, maar omdat hier blijkbaar wat leuks tussen zit wordt het wel gedoogd?
Jammer...

Zou zeggen aanpassen of verwijderen....

Rudiman

Nieuw lid
13 mrt 2017
22
17
Joris heeft natuurlijk ook wel gelijk, mijn eerdere reactie is wat dat betreft een beetje flauw (sorry voor dat Joris!). Maar ik heb ook wel begrip voor de situatie van de TS en denk dat het in dit specifieke geval gewoon makkelijker is om het zo te doen.

• Leuk
Waarderingen: Grant837 en The Boktor

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.100
2.250
Klein-Brabant, Vlaanderen
De marktplaats regels van dit forum omvatten onder andere
een grens trekken is overal & altijd moeilijk
toch sluit ik me bij de opmerking van @jpandriesse aan
beslis je om ergens 'lid' te worden, dan lees je vooraf wat de gedragsregels zijn & hou je je daar aan
in een democratisch bestel heb je de mogelijkheid om die in vraag te stellen
binnen dat democratisch bestel wordt je vraag dan afgewogen, en worden de regels eventueel aangepast
hoe het beslissingsproces op woodworking precies verloopt, weet ik niet
dit is van mijn kant een neutrale vaststelling
met het hier in vraag stellen van de regels heb ik geen ervaring
er zijn in ieder geval regels
wens je ruimer te gaan, dan is het aankaarten van de regels de eerste stap

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
verwijder gerust dit topic als het niet volgens de regels is. ik was er niet van op de hoogte.
Zelf heb ik er geen voordeel aan. De winst gaat naar de weduwe.
Het is mij dus om het even.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.100
2.250
Klein-Brabant, Vlaanderen
verwijder gerust dit topic als het niet volgens de regels is. ik was er niet van op de hoogte.
het wordt specifiek
mijn opmerking was algemeen
in de zin van: bij mijn weten is woodworking hoofdzakelijk een forum om kennis te delen, maar ook - maar in mindere mate - om in vertrouwen iets onder leden te verkopen
je kan je aanbod nog altijd herformuleren door te kijken hoe aan de leden gevraagd wordt om iets voor verkoop aan te bieden

ik was er niet van op de hoogte.
voor mij geen enkel pb
we mogen jou wel op de hoogte brengen van hoe 'wij' het hier doen

Zelf heb ik er geen voordeel aan. De winst gaat naar de weduwe.
dat laatste was - minstens mij - onbekend
dat kan een reden zijn om iemand in minstens emotioneel moeilijke tijden te helpen, en de regels even opzij te schuiven, wat ik aan de beheerders overlaat

Het is mij dus om het even.
de keuze is vooral aan jou
de bedoelingen zijn minstens goed
succes !
(en even goeie vrienden (y))

• Leuk
Waarderingen: Nico Kliko

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.883
1.105
Leeuwarden
Het lijkt wel weer een slaperige periode op het forum, waardoor velen zich op regels en procedures rond het marktplein richten, blijkbaar om toch wat reuring te krijgen:oops: Er is een letter der wet en er is een “geest van de wet” . Er zijn altijd preciezen en rekkelijken in de maatschappij. En op het forum zijn moderatoren die hiertussen wikken en wegen. Bovendien meet ik als moderator mij de z.g.“Discretionaire bevoegdheid“ toe om sommige afwijkingen van de regels naar redelijkheid en billijkheid toe te staan. Er zal dus niets aan het topic van Nico (al jaren een gewaardeerd forumlid) worden veranderd!

Fons

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.