nieuwe draaibank

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Ik denk dat je dan het beste maar eens een avond voor je beeldscherm gaat zitten en eens rustig op de sites van Baptist en de Houtdraaierij (de site van Ronald Kanne) gaat afstruinen. Dan heb je al een behoorlijke verzameling draaibanken bij elkaar en kun je eens kijken wat het beste bij je budget past. Wij kunnen wel van alles aandragen, maar je zult toch eerst voor jezelf een idee moeten hebben/krijgen wat je ongeveer zoekt. Daar kun je dan ook de nodige informatie vinden over klauwplaten en beitels, etc.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Er zijn ook nog hele mooie geel blauwe draaibanken van Steinert alleen vallen die in een andere prijsklasse.
Hier nog wat moois om van te dromen. Dit is het kleine model Drechselbank Magma Black Line TITAN
Kijk eens op duitse site van 2 de hands machines ▷ Holzbearbeitungsmaschinen gebraucht kaufen (10.550 Maschinen) » Maschinensucher.de staan soms mooie op. Wel even de locatie in acht nemen.
Ook hier staan wel eens mooie banken www.drechsler-forum.de
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.177
352
Etten-Leur
De MidiPro, in ieder geval na de instapper Guede een electronische toerenregeling kiezen (zit niet op nova 1624, wel op dvr).
 

Carin

Actieve deelnemer
21 mei 2021
36
54
Doornenburg
je hebt ook nog de record power envoy en de coronet. zijn ook goede stevige banken. maar als je dan mag kiezen zou ik toch voor de twister gaan
 

jellevK

Actieve deelnemer
26 feb 2018
62
1
Veenendaal
Ik zat met hetzelfde probleem van wat kies je voor iets rond prijs, ik ben bij baptist voor record power wezen kijken en uiteindelijk ook bij Ronald Kanne beland en erg goed advies en duidelijke uitleg gehad ook met betrekking tot de frequentie regelaar wat dat precies voor verschil maakt. Ik ben toen op de twister fu180 uitgekomen en geen moment spijt van gehad en hij heeft meerdere opties binnen je prijs categorie, dus ga vooral overal gewoon kijken en laat je goed voorlichten
Gr jelle
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.