Nieuwe draaibank kopen

Frans Vw

Nieuw lid
3 feb 2021
8
0
Dag allen,
Gezien de problemen met mijn huidige machine denk ik eraan om me een nieuwe aan te schaffen. Mijn oog is gevallen op een Record Power DML 320 Vario. Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen mee. Bedankt.
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.419
686
Emst
Informeer eens naar deze
Is een dijk van een machine.

 

Wickednick

Actieve deelnemer
8 jun 2018
126
62
37
Bergen (L)
Dag allen,
Gezien de problemen met mijn huidige machine denk ik eraan om me een nieuwe aan te schaffen. Mijn oog is gevallen op een Record Power DML 320 Vario. Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen mee. Bedankt.
In grave zit iemand die er de cursussen op geeft, hij is er razend enthousiast over geloof ik.

Mag ik daarnaast vragen wat je met je 'oude' bank gaat doen?

Gr. Nick
 

Wickednick

Actieve deelnemer
8 jun 2018
126
62
37
Bergen (L)
Frans,

Mocht je beslissen de bank te verkopen, denk ik dat ik de gok wel aan durf, mocht de prijs goed zijn.
Welke hoek van Nederland kom je vandaan?

Gr. Nick
 

Frans Vw

Nieuw lid
3 feb 2021
8
0
Nick,
Ik woon in België, in de buurt van Leuven. Ik heb ze nieuw betaald 349.99 euro + transportkosten (+/- 35 €), nieuw gekocht in oktober vorig jaar. Ik doe ze weg voor 260€ + eventuele transportkosten.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
3/4 hp output of that motor is to light voor die bank IMO, Ik heb 3 banken en een is dezelfde grote maar me 1HP output, en dat is niet teveel.

There have been problems with this lathe (electrical) read below.

 

Marco78

Actieve deelnemer
6 sep 2018
32
7
Veluwe
Als ik nu een andere draaibank zou kopen, wordt dat de Stratos FU 230.

Heb een paar keer tijdens les met een Record power gewerkt, maar vind ze toch wat ,,iel,,.

De banken van Schulte, die oa Ronald verkoopt, zijn veel solider.

Wat prijs betreft zal een zwaardere Record of andere bank elkaar niet veel maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.