Zoek wat raad, ben een hobby knutselaar, werk handig met MDF. Heb een oude geverfde kast van dennehout, De twee deurtjes (40*190 cm) zijn gemaakt uit een frame en elk twee binnenstukken. (aka 2 vaks deuren), 21 mm dik
Jammer genoeg zijn ze krom getrokken, als ik ze inhang dan sluiten ze boevnaan, amar linksonder staat de ene 2 cm open, de andere 4 cm.
Ik heb getracht die van 2 cm lam te zagen, dus inzagen zodat de kromme stukken door opspannen terug recht komen.
Dat is gelukt , dacht ik, maar nu ik die deur terug inhang staat ze nog krom, ik zou die deur eigenlijk volledig moeten inzagen , beetje overdone dus ik ga maar twee nieuwe deurtjes maken.
Worden terug geverfd, welk hout type kan ik best kopen?
Is dat grenen of vuren of lariks o fhoe heet zoiets.
Is een oude kast, het hout is niet perfect glad nu er zitten duekje sin.
Jammer genoeg zijn ze krom getrokken, als ik ze inhang dan sluiten ze boevnaan, amar linksonder staat de ene 2 cm open, de andere 4 cm.
Ik heb getracht die van 2 cm lam te zagen, dus inzagen zodat de kromme stukken door opspannen terug recht komen.
Dat is gelukt , dacht ik, maar nu ik die deur terug inhang staat ze nog krom, ik zou die deur eigenlijk volledig moeten inzagen , beetje overdone dus ik ga maar twee nieuwe deurtjes maken.
Worden terug geverfd, welk hout type kan ik best kopen?
Is dat grenen of vuren of lariks o fhoe heet zoiets.
Is een oude kast, het hout is niet perfect glad nu er zitten duekje sin.