Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De foto's zijn wss staand genomen en worden op de computer automatisch gedraaid. Je zult ze op de computer eerst in het view programma moeten roteren en opslaan. Daarna worden ze goed geplaatst.
Hoewel ik (nog) niet zo'n fan ben van houtdraaien vind ik het wel intrigerend hoe dit blijft staan.
Mooi gemaakt Johan, heb de laatste foto voor je gedraaid, maar hoe groot is het, en welk hout heb je gebruikt, iets meer info heeft dit werkstuk toch wel verdient dacht ik?
Dag Pel,
Bedankt om mijn werkstukje recht te zetten.
Hierbij wat meer info.Het voetstuk is gemaakt van eik en heeft een diameter van 85 mm en is 95 mm hoog.Het zwevende gedeelte is gemaakt uit een houtsoort die ik niet ken maar zeer weinig weegt.De maximale diameter is ongeveer 110mmen de hoogte is ongeveer 120 mm zonder deksel.De verbindingsstukjes zijn gedraaid uit wengé op 5mm.De afwerking gebeurde met shellawax.
Mvg. Johan
Kijk, dat geeft zo een werkstuk direct meerwaarde met de info erbij, bij een foto kun je geen voorstelling van maken hoe groot iets is, of er moet bijvoorbeeld een Euro naast liggen dat je de verschillen ziet.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.