Nieuw lid

duc

Nieuw lid
10 okt 2022
4
4
Amsterdam
Hallo

Ik ben een tijdje geleden lid geworden van dit forum om een bestandje te downloaden (afmetingen en boorgaten van ikea keukendeurtjes), en nu ik ook eens iets wil posten dacht ik: ik stel me even voor.

Ik ben Duco, timmerman in Amsterdam en sinds afgelopen zomer voor mezelf begonnen met een timmer en isolatiebedrijfje. En dat gaat best lekker. Ik maak meer en meer kasten op maat en ook keukens, en daarbij komt dit forum vaak van pas.

Ps: Mocht iemand nog op zoek zijn naar een plekje in een werkplaats in Amsterdam-Westpoort, stuur me een berichtje!
 
  • Leuk
Waarderingen: biekkie

duc

Nieuw lid
10 okt 2022
4
4
Amsterdam
Ik ben sinds kort ingetrokken in een werkplaats waar onder anderen een grote formaatzaag staat. En qua machines heb ik zelf veel recent elektrisch gereedschap van makita (schroefmachines, boorhamer, decoupeerzaag, invalzaag, bovenfrees) en afkortzaagje van Dewalt, en een kleine draagbare Festool stofzuiger (CTL-SYS). Tot nu toe moest alles nl. ook op mijn balkon staan.

Hieronder wat foto's van mijn meubel- en keukenwerk van het afgelopen jaar. Ik doe ook veel bouwtimmer- en isolatieklusjes hiernaast.

IMG_8114.jpgIMG_8373.jpgIMG_8401.jpg7AAE3A6D-C0A3-4863-9CB3-4A9EB41BE9FC.jpgIMG_9264.jpgIMG_9281.jpg
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.098
1.935
Klein-Brabant, Vlaanderen
welkom

hoe meer foto's we krijgen, hoe meer vragen we geven

geen plint onderaan ?
1680113368443.png

is dit het uiteindelijke front, of is het een tussenstadium ?
1680113458149.png

bij mij zijn er ook klanten die de bovenkasten niet tot aan het plafond wensen
die krijgen de waarschuwing dat het snel een rommelboeltje of een stofkot wordt
1680113561303.png

jouw foto's zijn voor ons heel illustratief
ik heb de indruk dat ze in een tussenstadium genomen zijn
om klanten te winnen keer ik naar mijn projekten terug wanneer die al dan niet door mijzelf volledig afgewerkt zijn
pas dan neem ik foto's om mee uit te pakken
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.