Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
231
18
Breda
Hallo,

Wij hebben een groot aantal kogelbaan geleiders over. Deze werden door onze klanten gebruikt voor insteekdeuren in kasten te maken.
De onder en bovengeleider verbind je met een houten balkje.
Je koopt dus direct bij de groothandel!

De geleiders zijn geschikt voor een diepte tot 530mm. Het zijn natuurlijk sets: 1x links 1x rechts.
Kleur: Zwart.

PRIJS PER SET: 2.50 EURO!!
Grotere aantallen: DM mij even.


Wat hebben wij nodig van je als een iets besteld bij ons:
*naam
*afleveradres
*mailadres.

We sturen je dan een orderbevestiging met een betaallink. Zodra deze is betaald, gaan wij over tot verzending.
Verzendkosten: 7.95 euro
Ophalen kan natuurlijk ook aan ons magazijn in Breda.
Let op: foto van geleider is in staal verzinkt. Onze uitvoering is in ZWART en iets andere aangezette plaat.
 

Bijlagen

  • dsb beslag.jpg
    dsb beslag.jpg
    9 KB · Weergaven: 120
  • 2023-03-27 11_11_33-complete set draai-schuifdeurbeslag - 530mm _ 480mm _ Staalimex.jpg
    2023-03-27 11_11_33-complete set draai-schuifdeurbeslag - 530mm _ 480mm _ Staalimex.jpg
    21,2 KB · Weergaven: 126
Laatst bewerkt:

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
231
18
Breda
Ik worstel het concept te doorzien (slecht geslapen :D) - is het nu bedoeld voor lades of (schuif)deuren?
Kan gebeuren. Dit is het idee wat ze er mee maken. Daarnaast, als je de plaat demonteert, kan je hem voor laden gebruiken. Is geen softclose natuurlijk.
 

Bijlagen

  • dsb tekening.jpg
    dsb tekening.jpg
    30,6 KB · Weergaven: 119

MarcoB2022

Actieve deelnemer
30 mrt 2022
231
18
Breda
Pb gestuurd, maar dit snap ik niet helemaal. Als je 1 omdraait heb je toch 2 dezelfde?
Klopt! maar in ons geval( heb er geen foto zo van) zit er aan de linker een net andere plaat dan aan de rechter zie bijlage je kan wel linksboven met rechtsonder wisselen. Want dat zijn dus dezelfde.
 

Bijlagen

  • dsb bewerkt.jpg
    dsb bewerkt.jpg
    33,7 KB · Weergaven: 92
  • Leuk
Waarderingen: jelmer
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.