Niet alleen Redbull Geeft je vleugels

ProjectsandThings

Actieve deelnemer
20 nov 2019
72
71
38
mechelen
www.youtube.com
Vooral heel veel met twijfelen over hoe ik iets wil gaan maken en schrikken van de kosten voor een paar platen berken multiplex! Verder staat er een half afgemaakte freestafel in de garage, ben bezig met de aanslag.
Da’s inderdaad schrikken, ik heb vorige week nog 4 volle platen berken multiplex besteld(240x125cmx15mm) en die dingen zijn duur. Maar goed, het is ook recht, sterk en mooi :)

freestafel,
Da’s ook iets waar ik eens moet aan beginnen. Kan heel handig zijn in de toekomst.
wat ga je maken als ik mag vragen?
 

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
209
99
Zoiets:

Alleen het blad en aanslag ivm gebrek aan ruimte :) Wanneer nodig klem ik het wel op een werkbank.
 

ProjectsandThings

Actieve deelnemer
20 nov 2019
72
71
38
mechelen
www.youtube.com
Zoiets:

Alleen het blad en aanslag ivm gebrek aan ruimte :) Wanneer nodig klem ik het wel op een werkbank.
Zoiets:

Alleen het blad en aanslag ivm gebrek aan ruimte :) Wanneer nodig klem ik het wel op een werkbank.
Cool, die video ga ik zeker checken. Ik zou iets gelijkaardig willem,
Maar dat een verlenging van m’n zaagtafel zou kunnen zijn.
Dus een freestafel die;
-Weg kan indien nodig.
-Een verbreding van m’n zaagtafel blad kan zijn
-m’n tafelzaag blad kan dienen indien er een groter stuk rond de frees moet kunnen draaien.
Wat voor frees zou je er in steken? Ik zoek nog naar 1 die gemakkelijk op en neer kan en ook zijn “aan” switch kan vastgezet worden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.