Next level kumiko!

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.223
531
Eanske
ingoogni.nl
Mooi is dat ze in deze film de evolutie van de meesters in denken en resultaat laten zien. Ook al duurt dat in de praktijk een heel mensenleven.

Frappant is dat Youtube me een filmpje adviseert dat alle schoonheid van het eerder getoonde teniet doet met grofstoffelijk gehannes met hout en polyesterhars. Het toont mij voornamelijk onbegrip en "effectbejag"
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Mooi is dat ze in deze film de evolutie van de meesters in denken en resultaat laten zien. Ook al duurt dat in de praktijk een heel mensenleven.

Frappant is dat Youtube me een filmpje adviseert dat alle schoonheid van het eerder getoonde teniet doet met grofstoffelijk gehannes met hout en polyesterhars. Het toont mij voornamelijk onbegrip en "effectbejag"
Tja, ik had dat filmpje al eerder gezien. Net als z’n filmpje over de kumiko tuinschermen. Totaal andere categorie, maar niet persé minder interessant vind ik.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.