Hallo allemaal,
Ik ben totaal nieuw in hout bewerking, maar ik ben redelijk handig. Dus ik wil de uitdaging aan gaan om zelf een tafel te maken. Echter wil ik echt een hele grove natuurlijk uitstraling hiervoor. En ik kom op het internet dingen tegen zoals dit:
of misschien dit:
Maar ik vraag me af of de ruwe "nerven" in het hout echt zo zijn. Of dat ze met een effect zijn gemaakt, vooral de eerste link.
Is er een manier om dit effect te maken? Of zou dit gewoon echt een ruw stuk hout zijn? In het laatste geval, weet iemand dan ook waar ik dit soort hout kan kopen?
Ik ben totaal nieuw in hout bewerking, maar ik ben redelijk handig. Dus ik wil de uitdaging aan gaan om zelf een tafel te maken. Echter wil ik echt een hele grove natuurlijk uitstraling hiervoor. En ik kom op het internet dingen tegen zoals dit:
Table de salle à manger en bois tronc d'arbre massif 180cm
En un coup d'œil table de salle à manger impressionnante, fabriquée en bois de sheesham massif le piètement à patins en acier inoxydable poli offre un superbe contraste avec le plateau de table naturel chaque table est absolument unique en raison de son veinage individuel Découvrez votre...
www.meublerdesign.com
of misschien dit:
Oud eiken tafels op maat gemaakt. - Hout van toen
Tafels gemaakt van oud eikenhout Bent u op zoek naar een oud eiken tafel die helemaal op maat voor u is gemaakt? Een tafel die perfect bij uw interieur past op gebied van uitstraling, maten en wensen? Iets speciaals, iets dat jaren meegaat. Maar u weet niet waar u moet beginnen. Dat is waar wij...
houtvantoen.nl
Maar ik vraag me af of de ruwe "nerven" in het hout echt zo zijn. Of dat ze met een effect zijn gemaakt, vooral de eerste link.
Is er een manier om dit effect te maken? Of zou dit gewoon echt een ruw stuk hout zijn? In het laatste geval, weet iemand dan ook waar ik dit soort hout kan kopen?