Voor mijn dochter die haar stage/werk beëindigd bij architecten bureau. Ze wilde graag dat ik wat maakte. Wie kan dan nog nee zeggen 
Ik heb nog wel wat rest stukken ( beslist GEEN afval stukken ). Om iets te bedenken. Ze had als enige voorwaarde dat hun eigen bedrijfsnaam er in voor moest komen.
Uitsnijden met mes en beitel....... Helemaal niet zo makkelijk als ik dacht. Het is lastig om elke keer de juiste hoek aan te houden en dan zijn er ook nog de rondingen van bepaalde letters. Gelukkig maar 1 S.

De bovenzijde ga ik uitzagen. Dat wordt een contour van gebouw vormen.
Ik heb geprobeerd dit met de figuurzaag machine te doen maar waarschijnlijk heb ik niet de juiste zaagjes voor deze dikte ( 45mm).
Dan toch maar met de decoupeerzaag, fijn zaagje en heel voorzichtig.

Nu alles netjes schuren en de letters bijwerken.
Ik heb nog wel wat rest stukken ( beslist GEEN afval stukken ). Om iets te bedenken. Ze had als enige voorwaarde dat hun eigen bedrijfsnaam er in voor moest komen.

Uitsnijden met mes en beitel....... Helemaal niet zo makkelijk als ik dacht. Het is lastig om elke keer de juiste hoek aan te houden en dan zijn er ook nog de rondingen van bepaalde letters. Gelukkig maar 1 S.

De bovenzijde ga ik uitzagen. Dat wordt een contour van gebouw vormen.
Ik heb geprobeerd dit met de figuurzaag machine te doen maar waarschijnlijk heb ik niet de juiste zaagjes voor deze dikte ( 45mm).
Dan toch maar met de decoupeerzaag, fijn zaagje en heel voorzichtig.

Nu alles netjes schuren en de letters bijwerken.