Mooie prijs voor 2 Bessey KRE lijmklemmen

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Niets op te passen aan..... gewoon een hele goede prijs voor mooie klemmen.

De scams zijn altijd aanbiedingen via derde partijen, dus geen verkoop via Amazon zelf. En laat dit nou net gewoon een eigen aanbod van Amazon.NL zijn. En mijn bestelling is al onderweg.

Verder betaal ik ALLE internet bestelling met een credit card, nooit verstandig om het anders te doen.....
 

dafoolio

Actieve deelnemer
7 jun 2020
42
13
Randje achterhoek
Nooit problemen met bestelling van Amazon (zowel NL als DE), maar daar gaat dit topic niet over.

Ik ben nog erg lerende in de wereld van houtbewerking. Wat is het verschil met bijvoorbeeld de Bessey UK60 klem (zie https://www.amazon.nl/BESSEY-Schroefklem-UK60-spanwijdte-projectie/dp/B000JLSNRW)? Wat maakt dat ik (ondanks dat het een goede aanbieding lijkt te zijn) deze klemmen zou moeten verkiezen boven eentje van nog geen 18 euro?
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
De Bessey UniKlamp is op zich een prima klem voor de prijs... maar het komt niet in de buurt van de kwaliteit en maximale klemkracht van de Revo's.

Enkele voordelen van de Revo's:
- door de extra voetjes prima neer te zetten op een vlakke ondergrond, of met de kop op de grond. Erg handig.
- kunstof handvat voor veel betere grip en evt nog met inbus aan te spannen.
- extreem hoge klemkracht en parralel
- klem blijft in (open) positie ook verticaal (en hoe handig dit is merk je pas als je het gebruikt).

Of dit een meerprijs waard is en of je dat nodig hebt kun je alleen zelf bepalen.
 

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
292
119
Ik vraag me toch af hoeveel klemmen je uiteindelijk thuis krijgt. 1 of 2 ?|

Prijs is wel heel veel lager dan bij andere aanbieders en dit staat in de beschrijving:
Aantal items in pakket1
Number Of Pieces1
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Ik heb goede ervaringen met aanbiedingen/prijsfouten bij Amazon. Ze gebruiken een algoritme om de prijs te bepalen en dat werkt weleens in het voordeel van de klant :).

Uitgangspunt is altijd om naar de ASIN van het product te kijken. Dat is in dit geval het artikelnummer voor de set van 2. Deze stond eerder op €120 maar is recent verlaagd.

De enkele is ook te koop voor €48 (ASIN B075KL9NQH)
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.761
734
Enschede, Twente
Ik vind de 600 REVO in de praktijk niet handig (600 slaat op de totale lengte, niet het klembereik). Corpussen zijn vaak 600 diep en dat red je dan niet. 800 is dan wel weer handig.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Ik vind de 600 REVO in de praktijk niet handig (600 slaat op de totale lengte, niet het klembereik). Corpussen zijn vaak 600 diep en dat red je dan niet. 800 is dan wel weer handig.
Als het waar was had je gelijk..... alleen dat is het niet.

Net even nagemeten met een KRE60-2K die ik al heb. De totale lengte is bijna 82cm waardoor je een maximale klemopening hebt van 64,5cm.
 
  • Leuk
Waarderingen: sivanoort en dafoolio

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Tijdelijk niet op voorraad, je kan dus nog steeds gewoon bestellen. Amazon besteld gewoon nieuwe :).

Enige nadeel wat ik bij Amazon.NL vindt is dat het even kan duren voor ze het dan weer op voorraad hebben en je niet echt actief informeren. Maar ik heb alles uiteindelijk gewoon gekregen als het er niet was, ook tegen de prijs van het moment van bestellen. Wat je helaas ook vaak ziet is als het niet op voorraad is dat de prijs dan omhoog gaat. Hier nog niet maar dat gaat verwacht ik wel gebeuren.
 

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
292
119
Ik geloof dat ik de volgende keer niet zo lang moet twijfelen ;-)

Prijs is ondertussen behoorlijk omhoog gegaan.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.074
414
Niets op te passen aan..... gewoon een hele goede prijs voor mooie klemmen.

De scams zijn altijd aanbiedingen via derde partijen, dus geen verkoop via Amazon zelf. En laat dit nou net gewoon een eigen aanbod van Amazon.NL zijn. En mijn bestelling is al onderweg.

Verder betaal ik ALLE internet bestelling met een credit card, nooit verstandig om het anders te doen.....
Ze zijn niet van Amazon zelf, maar van een bedrijf uit het Verenigd Koninkrijk.
 

Peter de B.

Actieve deelnemer
8 jul 2017
292
119
Ook de leverancier is in de tussentijd veranderd.
Gisteren was dat echt Amazon zelf.
(naar aanleiding van de opmerking van GH1 heb ik daar gisteren goed naar gekeken)

Eeeuuuhh.......GH1 als je ooit nog zoiets tegen komt, houd ik me aanbevolen ;-)
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Enige nadeel wat ik bij Amazon.NL vindt is dat het even kan duren voor ze het dan weer op voorraad hebben en je niet echt actief informeren.

Vind je? Ik heb daar kort geleden een koptelefoon besteld welke niet op voorraad was, oorspronkelijke leverdatum medio november maar uiteindelijk eergisteren ontvangen en bij elke wijziging van geplande datum werd ik geinformeerd.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Inderdaad, helaas door Amazon zelf (even) uit het eigen assortiment gehaald en dan gaat het standaard door naar een eventuele derde partij. Deze prijs heeft een dag of 3 geduurd voor zover ik kan zien. Maar hun prijsalgoritmes gaan altijd weer aan de slag als het item uitverkocht is en dan wordt de prijs vaak ook weer duurder.

Hopelijk heeft er nog iemand van kunnen profiteren.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Vind je? Ik heb daar kort geleden een koptelefoon besteld welke niet op voorraad was, oorspronkelijke leverdatum medio november maar uiteindelijk eergisteren ontvangen en bij elke wijziging van geplande datum werd ik geinformeerd.
Ik heb een paar keer gehad dat ik weken niets hoorde..... op zich geen groot probleem omdat ze al hadden aangegeven geen leverdatum te hebben. Maar dat was ook een keer voor een artikel waar er 1 van op voorraad was en ik er 2 bestelde.

Maar uiteindelijk ben ik tevreden, ze leveren nagenoeg altijd dan nog en ook tegen de afgesproken prijs.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.