Mobiele zagerij gezocht omgeving Ede

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
39
0
Ede
Hopelijk in het juiste forum!

Ik heb twee eiken en twee beuken stammen van zo'n 6 meter lang en 40 tot 70 cm breed die ik graag zou willen laten zagen tot planken en balken.

Weet iemand een goed mobiele zagerij in de omgeving van Ede.
Via google al een aantal gevonden, maar ik ga liever op het forum af.

De stammen zijn nu twee maanden oud en ik heb de einden met huishoudfolie dichtgemaakt tegen indrogen.

Alvast bedankt!
 
Ik denk dat dit niet gaat lukken. Op de site staat de volgende mededeling :

De lengte van de boom mag niet langer zijn dan 6.10 meter zijn en de dikte van de boom mag niet dikker zijn dan 95 cm om machinaal te worden gezaagd.
home_r5_c16.gif

M.vr.gr. Jan
 

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
259
62
Grönnen
Het zoeken van een (specifiek) bedrijf cq dienst in een regio blijkt toch lastig.
De bedrijven die zich daar mee bezig hielden zijn veelal uit de markt geprezen door de te behulpzame bedrijven in den verre die werken volgens het grabbelton principe.

Toch is dit er nog wel :

En ook :
Maar dan weer niet op regio.
Wel met (bv) "houtzagerij ede"
 

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
259
62
Grönnen
De vraagsteller heeft al iemand gevonden, weet ik per PB.
Maar toch altijd handig, zo'n aanvulling, voor wie ook zoiets zoekt.

Nu ben ik benieuwd naar een visueel verslag van de voortgang.
 

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
103
11
Oss
in reek (net in noordbrabant kwartier van nijmegen ) schijnt er ook nog een te zitten met een mobiele. zul je wel kunnen opzoeken met google.
maar weet niet hoe groot hij kan. maar informeren kan altijd
Maar heb wel begrepen dat hij hier prachtig om de hoek zit en ede is half uurtje ongeveer denk ik
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.