De gaten staan scheef omdat je dan het blad in zijn geheel beter op kan pakken (onder 30 graden dacht ik). Het is de MFT-slab incl. uitsparing voor stofzuigerslang en grotere langwerpige gaten om ook andere klemmen te kunnen gebruiken.
Enige wat ik niet zie is het "bakje" voor kleine items (bitjes, potlood etc.)
Inderdaad zo is dat Gijs, maar de courante bitjes hangen aan mijn accu boortje en mijn potlood is voorzien van een magneetje(maar ik heb een bakje)!
Ik had er eerst zwenkwielen van de action onder gemonteerd, maar dat was …nu met een wat prijzigere wielen loopt het vrij goed.
Blad is nu 2x geolied aan de bovenzijde en één maal aan de onderzijde, en ziet er volgens mij goed uit.
Mvg,
Rudy
![]()
Die sleuf opzij is voor de stofzuigerslang? Dat behoeft enige toelichting. Enerzijds lijkt mij het gat te klein (nu het blad op het frame ligt), anderzijds zit de slang zo toch altijd vast; in- en uittrekken zal niet vlot gaan?
Inderdaad.Mooi en sterke werkbank, heb je het werkblad ook zelf gemaakt en die gaten geboord?
Zo ja, hoe heb jij dit gedaan?
Mvg,.
lekker stevig, en handige gaten!!
Had je nog gedacht om van die vakken te maken in die zijpanelen? Zo als die van Ron Paulk?
Ik heb me een beetje verkeerd uitgedruktJa Jimbo, die sleuf vr de stofzuigerslang is niet wat het moet zijn (ik heb met de boord geen rekening gehouden).
Ik heb me een beetje verkeerd uitgedrukt.
Enerzijds is er het probleem dat het gat te klein is geworden door de boord. Het type van stoot dat ik ook altijd doe
Anderzijds, stel dat het gat toch groot genoeg zou zijn geweest, dan begrijp ik het voordeel niet van de slang door de tafel te voeren. Ik kan me er niets bij voorstellen, en dat ligt uiteraard aan mij. Heb je ergens youtube filmpjes of zo gezien die de voordelen aantonen? Is het trouwens de bedoeling dat de slang als het ware "uitrolt" in/uit de tafel, of is hetde bedoeling dat de hele slang altijd volledig bovenop de tafel ligt?