Mijn naam zegt het al

kilometervreter

Nieuw lid
11 apr 2021
9
0
Ergens in Duitsland
Hallo Allen,

Ik ben 51 jaar, maar ik voel mij nog 15. In het dagelijks leven, ben ik op de weg met groot materiaal, waarbij ik gemiddeld zo'n 31 honderd tot bijna 34 honderd kilometers per week achter mij heb gelaten, waarbij ik alleen in het weekend thuis ben, en om de zoveel tijd, een weekje of twee thuis bij het gezin ben.

Wanneer ik thuis ben, dan wil ik graag mijn creativiteit kwijt, dan voornamelijk een andere tak van bewerken, namelijk (hard)staal en zachte metalen, maar zo af en toe, met hout aan het klootviolen kan ook geen kwaad. Tis net, wat mijn geest verlangd.

Recentelijk ben ik verhuisd, waarbij ik genoeg ruimte tot mijn beschikking heb, om te gaan hobbyen en verder ontplooien, zoals dat heet.
Mijn interesses gaan meer naar ontwerpen van elektronische gereedschappen op het gebied van verspanen van allerlei soorten materialen.
Soms denk ik er wel eens over, om het stuur in de boom te hangen, en als zelfstandige verder te gaan, in een hele andere richting, omdat het er niet leuker er meer op wordt, en nauwelijks een goede boterham aan kan verdienen, tenzij je 24/7 dag in, dag uit, tot aan je pensioen kan volhouden.

Helaas mag ik opnieuw gaan beginnen met het opbouwen van mijn machinepark, dank zij mijn, wij kennen het wel, een partner die alles van je af denkt te pakken, wanneer je uit elkaar gaat (vechtscheiding), waar zij totaal geen recht op heeft.

Ik ben hier geland, omdat ik een aantal vragen over een verstekzaag had, en ik geen duidelijke informatie op het net kon vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
903
760
Nootdorp
Als houtsnijden je interesseert, dan kan je gewoon een basisset van gereedschap meenemen voor onderweg. Dan hoef je niet te wachten tot je thuis bent. Welkom op dit forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: kilometervreter

kilometervreter

Nieuw lid
11 apr 2021
9
0
Ergens in Duitsland
Als houtsnijden je interesseert, dan kan je gewoon een basisset van gereedschap meenemen voor onderweg. Dan hoef je niet te wachten tot je thuis bent. Welkom op dit forum.
Bedankt voor de tip. Helaas heb ik al een te grote volle rugzak mee. Bovendien geeft het teveel troep, wanneer de grote kraan boven open staat.

Ik heb een omvormer aangeschaft, en mijn laptop gaat mee, zodat ik tijdens het wachten (dit gebeurt met regelmaat), even kan ontspannen.....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.