MFTC bouwers, een paar vragen

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
472
157
Apeldoorn
Bij de verbouwing van onze boerderij ontbreekt het mij elke dag dat ik er mee bezig ben aan een goede werktafel icm ruimte voor mijn gereedschap, de schragen icm de oude deur werken alles behalve prettig of stabiel. En aangezien ik ooit de plannen voor de shopcart en de mftc van Benchworks gekocht heb, leek me dit een prima moment om een MFTC te gaan maken.

Het merendeel van het hout heb ik inmiddels, de pootjes en wielen echter nog niet. Zoals veel van de eerdere bouwers lukt het me niet om deze (de camar 323 of 350) ergens in Nederland te vinden. Op een belgische website rekenen ze ruim €20 verzendkosten, vind ik ook wat veel voor een paar pootjes van nog geen €14. Dus vroeg ik me af of er een mede woodworking lid wellicht nog dergelijke pootjes en aan mij wil verkopen?

Verder vroeg ik mij af welke wielen jullie gebruikt hebben en of deze nog steeds voldoen?

Hebben jullie, na jaren gebruik, nog andere tips & verbeteringen?
 

jorisvh

Post veel
Zoals veel van de eerdere bouwers lukt het me niet om deze (de camar 323 of 350) ergens in Nederland te vinden. Op een belgische website rekenen ze ruim €20 verzendkosten, vind ik ook wat veel voor een paar pootjes van nog geen €14. Dus vroeg ik me af of er een mede woodworking lid wellicht nog dergelijke pootjes en aan mij wil verkopen?
Vanopstal verdeelt Camar
En die heeft een vestiging in Nederland, als bij wonder in Apeldoorn.
Om online aan te kopen moet je zakelijke klant zijn maar als je binnenwandelt zullen ze je ook als particulier wel helpen, denk ik. Dat was enkele jaren geleden in België alleszins het geval.
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
472
157
Apeldoorn
Het duurde iets langer, maar gesproken met de vestiging in Apeldoorn. Ondanks dat ik niet in de interieurbouw zit (en ze eigenlijk alleen daaraan leveren) gaan ze me toch helpen! Dus nogmaals bedankt voor de goede tip!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.