Omdat ik het met mijn DeWalt tafelzaag niet zo veilig vind om grotere stukken haaks te zagen, wil ik een MFT achtige tafel maken voor mijn invalzaag met geleider. 120x80cm is groot genoeg en dan kan ik er in de garage nog omheen lopen. Helaas heb ik eigenlijk geen ruimte voor een grotere zaagtafel en de MFT van Festool is erg duur.
bv: te zien in
Op marktplaats zijn er aanbieders (bv dichtbij in weert) die met een CNC elk formaat blad kunnen maken. Ik kijk ook naar de mal van bv Drillo tools maar kan je niet beter een CNC gemaakt blad kopen dan zo'n mal die je misschien 1x in de paar jaar nodig hebt? De gaten moeten ook perfect zijn anders wordt de zaagsnede nog niet haaks.
Van welk materiaal zouden jullie het blad adviseren?
Iemand ook ervaring met commerciele scharnieren om de geleiderail op te klappen?
bv: te zien in
Op marktplaats zijn er aanbieders (bv dichtbij in weert) die met een CNC elk formaat blad kunnen maken. Ik kijk ook naar de mal van bv Drillo tools maar kan je niet beter een CNC gemaakt blad kopen dan zo'n mal die je misschien 1x in de paar jaar nodig hebt? De gaten moeten ook perfect zijn anders wordt de zaagsnede nog niet haaks.
Van welk materiaal zouden jullie het blad adviseren?
Iemand ook ervaring met commerciele scharnieren om de geleiderail op te klappen?