Wij zijn al jaren ontevreden over onze krakkemikkige Ikea bankstel. Maar we huiveren 'zomaar' wat nieuws te kopen en hebben al honderden bankstellen bekeken en getest waar we vaak na twee seconden alweer uit zijn omdat ze zo ruk zitten. Of je krijgt een 'gat' bij je onderrug (zitting zakt te diep, voorbij de rugsteun), te zacht, te hard, te lelijk... of niet te krijgen met leer of microleer (ivm onze woef en zijn grote poten).
Nu plaatsten wij onze derriéres deze week in een model van "Het Anker" bij een winkel hier in de stad. En die zat verbazingwekkend goed. Ik wist toen nog niet wie de bank maakte, maar de verkoper wist me te vertellen dat het dus Nederlandsch fabrikaat is.
Iemand hier ervaring mee? Zijn ze goed? Ik hoop er toch wel 10-20 jaar mee te doen als het even kan.
Nu plaatsten wij onze derriéres deze week in een model van "Het Anker" bij een winkel hier in de stad. En die zat verbazingwekkend goed. Ik wist toen nog niet wie de bank maakte, maar de verkoper wist me te vertellen dat het dus Nederlandsch fabrikaat is.
Iemand hier ervaring mee? Zijn ze goed? Ik hoop er toch wel 10-20 jaar mee te doen als het even kan.