Menkie nummer 2 stelt zich voor...

Menkie

Nieuw lid
22 apr 2020
14
5
Utrecht
Beste allemaal,

Mijn broer, rmenkveld, is al een flinke tijd actief hier en altijd enthousiast over jullie. Dat moet ik dus even van dichtbij gaan bekijken!

Goed, mijn naam is Timo en ik ben muzikant. Helaas ligt dat laatste nu even op z'n gat dus alle tijd om de handen uit de mouwen te steken en wat te maken. In de tijd dat ik mijn "linkse hobby"(haha) niet kan uitvoeren zal ik 't een en 't ander hier posten van wat ik gemaakt heb.

Tegen de tijd dat jullie dit lezen heb ik hopelijk uitgevogeld hoe ik een draadje start. Zie jullie daar!

Groeten, Timo
 
Laatst bewerkt:

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Welkom op het forum Timo.
Gaan we in de toekomst ook nog duo-projecten zien van jou en je broer? :)
Zo lang dat hij in het hoge noorden zit, weinig kans ;)
Maar gezien mijn werkplaats, en normaal de kleine afstand... Hij heeft wel een wensenlijstje, daar zou ik hem best bij willen assisteren...
 

Menkie

Nieuw lid
22 apr 2020
14
5
Utrecht
Welkom.

Kunnen we binnekort dan ook een gitaar-bouw draadje verwachten?

Oh man, dat zou toch 'ns gaaf zijn! Ik waag me er voorlopig nog niet aan. Eerst nog wat andere projectjes doen om te oefenen. Zijn er hier ook gitaarbouwers die ik in de gate moet houden?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.