Mayankalender klok op Lindehout (Basswood - EU)

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Heel erg mooi gemaakt. Heb je meer fotos van het maakproces, en een uitleg wat het precies is? Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Mooi gedaan. Ruim een jaar gelden was ik daar in Mexico. Wat een ongelofelijke hoeveelheid troep is daar te koop bij de toeristen hotspots. Bijna alles chinees plastic. Terwijl er zoveel goede vakmensen/kunstenaars zijn.
Heb lang moeten zoeken voordat ik een betaalbare handgemaakte kalender kon vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: DaanAsten

DaanAsten

Nieuw lid
8 jul 2020
19
22
London
www.dpyro.nl
Mooi gedaan. Ruim een jaar gelden was ik daar in Mexico. Wat een ongelofelijke hoeveelheid troep is daar te koop bij de toeristen hotspots. Bijna alles chinees plastic. Terwijl er zoveel goede vakmensen/kunstenaars zijn.
Heb lang moeten zoeken voordat ik een betaalbare handgemaakte kalender kon vinden.
Ik hou van Mayan culture, ik kon geen handgemakte kalender te vinden daarom heb die zelf gemaakt. Ga ik nog paar maken maar niet hetzelfde.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.