Makita DTD172 slagschroevendraaier 18V inclusief M-box

jvdheuvel

Actieve deelnemer
10 jan 2021
88
44
Wegens overstap op een ander merk heb ik de volgende schroefboormachine te koop:

Makita DTD172 (18V)
In M-box
Nauwelijks gebruikt, bijna als nieuw!
Functioneert 100%
Inclusief originele documentatie en ophanghaak.

Vraagprijs is € 175,00

Indien gewenst kan er tegen een meerprijs van € 35,00 een originele 18V 5,0Ah Makita accu bij worden geleverd.

DTD172-1.jpg
DTD172-2.jpg
DTD172-3.jpg
DTD172-4.jpg

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
321
68
Oss
Spijt me om te zeggen maar denk dat deze prijs beetje aan te hoge kant is. Dezelfde machine met mbox word verkocht voor €155, excl. Btw dus €180 inclusief btw

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

jvdheuvel

Actieve deelnemer
10 jan 2021
88
44
Spijt me om te zeggen maar denk dat deze prijs beetje aan te hoge kant is. Dezelfde machine met mbox word verkocht voor €155, excl. Btw dus €180 inclusief btw
Ik zie dat er nu 20% korting is op Makita machines… 😄

Normaal gesproken is de nieuwprijs van deze machine (DTD172ZJ) rond de € 225,00.

Maar goed, er staat ook dat het een vraagprijs is en bovendien is de machine zelden gebruikt en is dus ook zo goed als nieuw.

Het staat iedereen vrij om een bod te doen natuurlijk.

Laatst bewerkt:

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
321
68
Oss
Ik zie dat er precies nu 20% korting is op Makita machines… 😄

Normaal gesproken is de nieuwprijs van deze machine (DTD172ZJ) rond de € 225,00.

Maar goed, er staat ook dat het een vraagprijs is en bovendien is de machine zelden gebruikt en is dus ook zo goed als nieuw.

Het staat iedereen vrij om een bod te doen natuurlijk.
Ik zie de korting nergens maar bij gewone websites zoals centrum zie ik de normale prijzen. Idem overigens voor lamellenfrees die vraagprijs is ook de prijs voor nieuwe machine.
Prijzen gaan naar verloop van tijd omlaag.
( ontwikkelkosten, marketing, voorraad )

jvdheuvel

Actieve deelnemer
10 jan 2021
88
44
Ik zie de korting nergens maar bij gewone websites zoals centrum zie ik de normale prijzen. Idem overigens voor lamellenfrees die vraagprijs is ook de prijs voor nieuwe machine.
Prijzen gaan naar verloop van tijd omlaag.
( ontwikkelkosten, marketing, voorraad )
Een machine die 1x is gebruikte om 24 sleuven te frezen voor lamellen is in principe gebruikt en tweedehands, maar het is een machine die technisch niets heeft geleden en ook helemaal niks onderdoet voor een nieuw exemplaar anders dan de garantie. En nogmaals: het staat iedereen vrij om een bod te doen toch?

De nieuwprijs in Nederland voor de lamellenfrees inclusief M-box ligt momenteel rond de € 250,00. Daar heb ik dan ook mijn vraagprijs op gebaseerd.

Zo heb ik dat voor alle apparaten gedaan overigens.

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
321
68
Oss
De nieuwprijs in Nederland voor de lamellenfrees inclusief M-box ligt momenteel rond de € 250,00. Daar heb ik dan ook mijn vraagprijs op gebaseerd.

Zo heb ik dat voor alle apparaten gedaan.

Raar dat op de site €202 staat voor nieuw Met box.

Ik gun je verkoop maar gezien huidige nieuwprijzen ben ik bang dat je inschatting iets aan hoge kant is. Althans slagschroevendraaier en lamello.

jvdheuvel

Actieve deelnemer
10 jan 2021
88
44
Ik kan mijn beginpost niet meer aanpassen qua prijs, maar ik sta uiteraard open voor biedingen, dan kunnen we samen kijken of we tot een verkoopprijs kunnen komen waar we beide tevreden mee zijn.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.