Makita 2704 - EUR350

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
Ivm een upgrade naar een "cabinet saw" zet ik mijn Makita 2704 te koop.

- Machine komt uit 2010 en ik ben eerste eigenaar - enkel hobbymatig gebruikt voornamelijk op vaste plek. Bon nog wel ergens aanwezig denk ik mocht je het willen zien.
- 1.5jr geleden heb ik de koolborstels, het veld en anker vervangen dus de motor is nog relatief "nieuw" (zijn ook originele Makita onderdelen en bon aanwezig.)
- 3 maanden oud Ecotools zaagblad (40 tands / universeel) en is nog goed scherp, kan je zelf controleren.
- Origineel spouwmes
- Reserve langsgeleider + additioneel geleidestuk voor op de langsgeleider (vind het zelf onhandig dus nooit gebruikt)
- Originele verstek geleider maar dat is kwalitatief een slecht ding wat mij betreft

Machine is gebruikt maar functioneert nog prima en is uiteraard gewoon werkend te zien.

Ophalen in regio Utrecht.

Ik hoef er niet de hoofdprijs meer voor als ik een collega hobbiest er blij mee kan maken en denk dat EUR350 wel redelijk is.
 

Bijlagen

  • IMG_4074.JPG
    IMG_4074.JPG
    143,1 KB · Weergaven: 64
  • IMG_4073.JPG
    IMG_4073.JPG
    145,8 KB · Weergaven: 59
  • IMG_4072.JPG
    IMG_4072.JPG
    143,2 KB · Weergaven: 63
  • IMG_4071.JPG
    IMG_4071.JPG
    141 KB · Weergaven: 66
  • Leuk
Waarderingen: bakkiet

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.