Mafell mt 55 midimax met liniaal en koffer

Droeloe

Actieve deelnemer
25 okt 2022
36
12
072 regio

RDR2950

Actieve deelnemer
21 okt 2023
196
131
Kapellen (Antwerpen)
heeft al iemand hier ervaring met Kirchner24.de?
Ze komen af en toe als een van de interessantere aanbieders voor Festool-dingen op Idealo, maar ik wil natuurlijk wat zekerheid dat ik na betaling de produkten ook echt ga krijgen...

RDR2950

Actieve deelnemer
21 okt 2023
196
131
Kapellen (Antwerpen)
@RDR2950 te zien aan de duitse trustpilot wel ? Bewertungen zu kirchner24.de | Lesen Sie 1.492 Bewertungen zu kirchner24.de ik wou kijken of men paypal of CC ook al betaal optie heeft maar had geen zien om bestellen en verplicht betalen te klikken :) met paypal en CC kan je dispuut in dienen bij niet leveren namelijk.
thx - via de website kan je niet naar België laten leveren - de optie staat er wel tussen, maar geeft dan een foutmelding met het bericht dat buiten Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland via e-mail besteld moet worden.

• Leuk
Waarderingen: hstraat

DeOtterII

Nieuw lid
16 jun 2024
1
1
Enschede
heeft al iemand hier ervaring met Kirchner24.de?
Ze komen af en toe als een van de interessantere aanbieders voor Festool-dingen op Idealo, maar ik wil natuurlijk wat zekerheid dat ik na betaling de produkten ook echt ga krijgen...
Yep, ik laat ze wel eens bezorgen in Duitsland bij een DHL Packstation en/of Postfiliale. Prima zaak!

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

RDR2950

Actieve deelnemer
21 okt 2023
196
131
Kapellen (Antwerpen)
thx, uiteindelijk bleek het aanbod inclusief verzendingskosten niet zo veel te verschillen met de prijs hier lokaal bij Klium en daar was de levertijd nog korter ook
Toch interessant om de ervaringen te horen, vooral voor Festool zijn de prijzen in Duitsland om in de gaten te houden.

• Leuk
Waarderingen: DeOtterII

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.