Mafell Erika 85 Ec te koop, wegens opruiming en herinrichting van de werkplaats

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Prachtige zaagtafel, met extra's, te koop.
Het gaat om deze actieset van Gereedschappro, die ik op 31 december 2021 heb gekocht:

Mafell SET: Combi-Zaag ERIKA 85 Ec Ultimate (verbreding + roltafel) plus cleanbox! ACTIE | 971901+1P0312

De set is in hele goede staat. Cleanbox nooit gebruikt. Roltafel 1 keer gebruikt. Gehele tafel niet veel gebruikt.
In aanvulling op deze actieset kocht ik er nog een schulpblad (55,50 euro ex BTW) bij en een aansluitmof (21,02 euro ex BTW) voor de stofafzuiging.

Ik twijfelde bij deze aankoop tussen alternatieven voor deze zaag en hoewel er echt heel veel goeds over deze Mafell te zeggen blijkt het nu, alles persoonlijk afwegend, toch een erg dure investering voor een dergelijke zaag, vooral gelet op de intensiteit waarmee ik hem gebruik. Daarnaast ben ik gewend aan de CS 50 en ik vind Festool persoonlijk hier en daar toch wat fijner werken. Nu overweeg ik ook mijn CS50 te verkopen en voor een grotere Festool zaag te gaan (wellicht een andere advertentie binnenkort...).

Vraagprijs voor de set, dus inclusief extra zaagblad en aansluitmof: Euro 3.900,-

Werkend te zien in Den Haag. (Eventueel kan ik hem langs brengen als het in de buurt of een beetje op de route ligt.)
Meer foto's volgen.

Groeten
Willem
 

Bijlagen

  • IMG_6224.jpg
    IMG_6224.jpg
    157,3 KB · Weergaven: 143

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.