Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit bericht kwam ik op het Duitse form tegen gisteren. Geen idee nog wie de Multistar artikelen gaat voeren/ondersteunen. Dan gaat het dus om de Multistar Compact en Titan klauwplaten. En de Marlin meenemer systemen. Is puur ter info.
Dit bericht kwam ik op het Duitse form tegen gisteren. Geen idee nog wie de Multistar artikelen gaat voeren/ondersteunen. Dan gaat het dus om de Multistar Compact en Titan klauwplaten. En de Marlin meenemer systemen. Is puur ter info.
En toen was er toch nog een vervolg…..
Ik zat vanmiddag maar eens een beetje te Google-en…….en zowaar:
ik kwam de Multistar Duplex en Titan (en dus ook de Marlin spulletjes) weer tegen….
De firma Steinert heeft ze in het programma opgenomen.
drechslershop.de
De losse onderdelen en toebehoren zijn dus weer gewoon te koop. Wel lekker om te weten!
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.