Luiheid?

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Luiheid?
Gemakzucht
Geen zin in hebben
Te druk
Onkunde

En dan door verwezen worden naar een zoek functie terecht of onterecht,
Dat zal men dus van achter een pc moeilijk kunnen beoordelen ten zij men de persoon persoonlijk kent of
Veel met mekaar communiceert,

Zich voorstellen niet verplicht maar wel zo netjes, zegt dat wat over de persoon? Naar mijn mening denk het niet,
Beleefdheid vormen gaan achteruit, er zijn forums waar bij men grof tegen mekaar te keer gaat,
Helden achter de pc , zoek je zo een persoon dan in het echt op ,dan is het schrikken, beter niet doen en
Geloven dat het een held is,
 

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Dat voorstellen, ik doet daar nooit zo aan mee, ieder voor zicht natuurlijk.
Ik kom op een forum en misschien aard ik daar helemaal niet, ik kijk eerst de kat uit de boom.
Later leer je me kaar toch wel meer kennen denk ik.
Ik moet zeggen, ik dwaal nu al een kleine poos hier rond en over het algemeen wel leuk volk hier (y)
Geen ruzie tussen een Bosch gebruiker of een Festool gebruiker, verwijzend naar de vele gevechten tussen Apple en Windows gebruikers op internet.
Ook fijn is dat je hier kan schrijven over een merk of winkel waar je iets kan kopen, advies enzovoort.
Vaak komt er ook gezeur door, maar hier gaan de mensen daar goed mee om.
En luiheid, tsja, daar heb ik al in post #12 iets van gevonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: jorisvh

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Dat voorstellen, ik doet daar nooit zo aan mee, ieder voor zicht natuurlijk.
Ik kom op een forum en misschien aard ik daar helemaal niet, ik kijk eerst de kat uit de boom.
Later leer je me kaar toch wel meer kennen denk ik.
Ik moet zeggen, ik dwaal nu al een kleine poos hier rond en over het algemeen wel leuk volk hier (y)
Geen ruzie tussen een Bosch gebruiker of een Festool gebruiker, verwijzend naar de vele gevechten tussen Apple en Windows gebruikers op internet.
Ook fijn is dat je hier kan schrijven over een merk of winkel waar je iets kan kopen, advies enzovoort.
Vaak komt er ook gezeur door, maar hier gaan de mensen daar goed mee om.
En luiheid, tsja, daar heb ik al in post #12 iets van gevonden.
We hoeve hier zeker geen ruzie over te maken! Bosch blauw wint natuurlijk dik en dat weten we allemaal! Bosch4life.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.