Lot Amerikaanse vogelkers +-0,5 m³ // droog, gekantrecht, fijnbezaagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

frikandon

Nieuw lid
20 okt 2020
12
8
Beste forumleden,

Ik heb ook nog wat hout te veel liggen waar iemand anders misschien wat aan heeft. Ik doe een deel van mijn voorraad weg omdat ik graag nog wat andere houtsoorten wil stockeren en zoals bij ieder van ons plaats doorgaans de beperkende factor blijkt. :cautious:

Het gaat hier meer bepaald om Amerikaanse vogelkers, iets meer dan een halve m³, goed voor een 60-tal planken.

Afmetingen:
Lengte: +- 185 cm
Breedte: vallende breedtes 12 - 25 cm (gem. 16 cm)
Dikte: 26-30 mm

IMG_2998.JPG IMG_2997.JPG

$_86.jpg IMG_2999.JPG

Planken zijn 4/4 gekantrecht en KD gedroogd, te gebruiken voor meubelen of andere binnentoepassingen. Ben er zelf ook mee aan de slag voor het maken van een tv-meubel. Sommige planken bezitten wel wat spinthout maar kunnen zeker nog gebruikt worden, doorgaans ook enkel spint te zien aan één zijde van de plank.

Ik dacht aan een richtprijs van 500,- EUR voor het ganse lot (1000,- EUR / kuub).

Voor de Nederlanders, ophalen is wel in Beveren-Waas, België (vlakbij Antwerpen).

Groeten,

frikandon
 
  • Leuk
Waarderingen: Bigfoot48
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.